simonly

• 2 september 2012
  • 13 reacties
  • 3762 keer bekeken

Badge
heeey hallo....

even een vraag....

ik ben van plan om een simonly te nemen voor 1 jaar  maar omdat ik op t moment nog een simpele telefoon heb zonder internet en al die toestanden  wil ik voorlopig alleen belminuten en smsjes...

nu is de vraag....als ik later  500 mb toevoeg aan mn abonnement  betaal ik dan 17 of 10 euro?

volgende vraag is   stel het is wel 10 euro per maand en ik ben een jaar verder ( contract vrij ) blijft het dan 10 euro of komt dan de korting te vervallen en worden de belminuten,smsjes en internet iets duurder?

13 reacties

Badge
?? iemand  ??
Badge +2
@rj82,

Bent u al Telfort klant?

Daphne
Badge
nee...daarom deze vraag ook;)...

maargoed ik denk dat ik zo mar ff telfort bel   dat gaat wat sneller
Badge +2
@rj82,

U kunt hiervoor contact leggen met het nummer 0800-1707 (gratis). Succes!

Daphne
Badge
best raar dat er niet gewoon antwoord op mijn vraag kan worden gegeven!!??:(
Badge +1
@rj82,

U kunt hiervoor contact leggen met het nummer 0800-1707 (gratis). Succes!

Daphne
  rj  krijgt geen antwoord daphne is dat normaal op een forum   waarom dit forum  eigenlijk dan ????????? faagggggg
Reputatie 8
Badge +16
Het antwoord van Daphne lijkt me gewoon goed... namelijk doorverwijzen naar het gratis telefoonnummer waar je verder geholpen wordt.
Badge
ja daag   ik stond bijna anderhalf uur in de wacht....toen had ik maar o[pgehangen.....

dus graag hier antwoord:)   lijkt me niet zo moeilijk toch.......of zijn de mensen hier net zo ontwetend als bij tmobile?
Badge
dus met andere woorden... elke vraag die hier gesteld word.........gister ook al 45 min toen had ik t ook amar opgegeven.....
Badge
dus met andere woorden....elke vraag die hier gesteld word word je doorverwezen naar de klantenservice?  waar is dit forum dan voor??

ik zat gister ookal 45 min in de wacht bij de klanten service.....

beetje jammer dit....

ik zat er over na te denken om van tmobile naar telfort te gaan maar als t zo moet dan maar niet
Badge +2
@rj82,

nu is de vraag....als ik later 500 mb toevoeg aan mn abonnement betaal ik dan 17 of 10 euro?

U betaalt € 10,00.

volgende vraag is stel het is wel 10 euro per maand en ik ben een jaar verder ( contract vrij ) blijft het dan 10 euro of komt dan de korting te vervallen en worden de belminuten,smsjes en internet iets duurder?

De korting wordt voor een bepaalde periode toegekend. Stel dat het om een periode van 12 maanden gaat, dan komt deze inderdaad na de contractstermijn te vervallen en betaalt u € 17,00.

Daphne
Badge
@rj82,
nu is de vraag....als ik later 500 mb toevoeg aan mn abonnement betaal ik dan 17 of 10 euro?
U betaalt € 10,00.
volgende vraag is stel het is wel 10 euro per maand en ik ben een jaar verder ( contract vrij ) blijft het dan 10 euro of komt dan de korting te vervallen en worden de belminuten,smsjes en internet iets duurder?
De korting wordt voor een bepaalde periode toegekend. Stel dat het om een periode van 12 maanden gaat, dan komt deze inderdaad na de contractstermijn te vervallen en betaalt u € 17,00. Daphne

oke....want aan de telefoon werd mij verteld dat als ik later 500mb aan mn bundel toevoeg dat het bedrag dan ergens tussen de 10 en de 17 euro zou liggen of gewoon 17 euro omdat het niet gelijk is afgesloten bij mn abonnement en omdat als ik het later toevoeg ik het ook weer uit kan zetten....

ik zit nu met 2 verschillende verhalen.....wat moet ik nou geloven?
Badge +2
@rj82,

Volgens de standaard regels ontvangt u inderdaad geen korting op bundels die achteraf worden toegevoegd. Echter, zo nu en dan zijn er acties waardoor er wel korting wordt toegekend op bundels die achteraf worden toegevoegd. Om die reden gaf ik aan dat u op dit moment € 10,00 betaalt voor de databundel. Hoe lang deze actie duurt is niet bekend.

Daphne

Reageer