beantwoord

Simkaart bestellen lukt niet - Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.

• 20 april 2016
  • 3 reacties
  • 440 keer bekeken

Vorige week heb ik mijn abonnement aangevuld met 4G. Nu heb ik daar een nieuwe simkaart voor nodig. Als ik die simkaart wil bestellen krijg ik de melding "Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.". Nu heb ik het een aantal keer later opnieuw geprobeerd, maar zonder succes.
Ik zou graag zo snel mogelijk een nieuwe simkaart willen ontvangen aangezien ik voor 4G betaal, maar dit niet krijg.

Met vriendelijke groet,

Jip
icon

Beste antwoord door Richard - Telfort 20 april 2016, 14:19

Bedankt voor het doorgeven van je gegevens Jip.

Ik zie dat er op 9 april al een simkaart is besteld. Deze bestelling stond niet goed in het systeem. Ik heb de bestelling uit het systeem gehaald en een nieuwe simkaart besteld. Ik verwacht dat je de simkaart binnen enkele werkdagen in huis hebt.
Zodra je de simkaart hebt ontvangen dan kan je deze activeren via Mijn Telfort > Instellingen > Tabblad simkaart. Halverwege de pagina zie je de optie simkaart activeren. Na activeren het toestel met de nieuwe simkaart minimaal 15 minuten uitzetten en daarna weer aanzetten. Mocht het toestel niet automatisch netwerk pakken dan dien je via de instellingen handmatig netwerk te selecteren.

Laat je het weten als je de nieuwe simkaart hebt ontvangen en geactiveerd?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hoi Jip en welkom op het forum! Excuses dat het niet lukt om een simkaart te bestellen via Mijn Telfort. Graag wil ik nakijken wat hier de reden van is. Wil je je 06-nummer, geboortedatum en naw gegevens sturen via een privébericht, dan help ik je verder.
Reputatie 1
Badge +1
Bedankt voor het doorgeven van je gegevens Jip.

Ik zie dat er op 9 april al een simkaart is besteld. Deze bestelling stond niet goed in het systeem. Ik heb de bestelling uit het systeem gehaald en een nieuwe simkaart besteld. Ik verwacht dat je de simkaart binnen enkele werkdagen in huis hebt.
Zodra je de simkaart hebt ontvangen dan kan je deze activeren via Mijn Telfort > Instellingen > Tabblad simkaart. Halverwege de pagina zie je de optie simkaart activeren. Na activeren het toestel met de nieuwe simkaart minimaal 15 minuten uitzetten en daarna weer aanzetten. Mocht het toestel niet automatisch netwerk pakken dan dien je via de instellingen handmatig netwerk te selecteren.

Laat je het weten als je de nieuwe simkaart hebt ontvangen en geactiveerd?
Richard,

Ontzettend bedankt voor het snelle reageren en het netjes afhandelen van mijn probleem.

Blije groet,

Andre te Riele

Reageer