Simkaart activeren nieuwe abonnement lukt niet, geen activatiecode ontvangen

• 29 januari 2014
  • 8 reacties
  • 2992 keer bekeken

Reputatie 1
hoe is het mogelijk dat ze bij telfort klantenservice niet kunnen uitleggen hoe iets werkt heb een nieuw abonnement afgesloten mobiel met num behoud krijg dan een sim kaart met tijdelijk num wat ik moet activeren dit werkt echter niet dus klantenservice bellen na een half uur ja maar dan moet je een activerings code krijgen niet gehad dus krijg ik nu. weer proberen lukt nog niet maar weer bellen na half uur ja weer een aan de lijn die zegt dat gaat ook niet de telefoon staat nog niet in ons systeem moet je me morgen nog eens bellen kan ik missc hien wat meer voor je betekenen nou hoeft niet meer zeker weer een half uur heb gezecht anuleer maar alles is eenvoudiger voor mij.
moet je wel alles terug sturen was het antwoord nou aan me hoela hun hebben het niet voor mekaar en mij kost het geld ga lekker terug naar vodafone nooit problemen gehad dan maar 3€ duurder.
is het zelfde met interent 3 in 1 geen telefoon meer zecht een of andere allochtoon kan 4 tot 8 weken duren voordat telf dat in orde heeft nou bedankt eens maar nooit meer wat een zooitje

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
zecht een of andere allochtoon

Wat is de meerwaarde van zo'n mededeling?

Los daarvan vind ik je post niet zo goed leesbaar zonder punten, komma's en hoofdletters.
franzki dat he je mij ook gestuurd die opmerking maar het is ook niet goed dat er zoiets gebeurd dat maakt de mensen boos dat je antwoorden krijgt waar je niks mee kan
Reputatie 8
Badge +16
Het is ook niet niet persoonlijk bedoeld. Maar sommige mensen posten hier hele verhalen zonder hoofdletters, punten en komma's te gebruiken. En dan wordt het gewoon een hele lange woordenbrij die moeilijk te begrijpen is voor de andere forumbezoekers.

Om te zorgen dat je probleem goed begrepen wordt, is het handiger om het wat leesbaarder te maken. Dan krijg je ook eerder een bruikbaar antwoord.
Reputatie 8
Badge +9
Inderdaad lastig lezen maar ga een poging doen. ;)

Het gaat om de activatie van een simkaart van een nieuw abonnement. Er zijn 2 mogelijkheden:
1: Geleverd door PostNL: Dan heb je als het goed is een e-mail ontvangen met een activatiecde.
2: Geleverd door een koerier: Dan zorgt de koeriersdienst voor de activatie en zal het abonnement binnen 24 uur geactiveerd zijn. Je hoeft dan zelf niets te doen voor de activatie.

Is het afleveren via optie 1 of 2 gegaan? 😃
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum j.meulenbergh!

Erg vervelend dat het nog niet is gelukt om jouw simkaart te activeren. Zoals Koffiemok aangeeft heb je waarschijnlijk een activatiecode per mail ontvangen. Kun je dit nagaan? Je geeft aan dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten met nummerbehoud. De startdatum van jouw nieuwe abonnement wordt aangepast aan de datum waarop jou nummer wordt overgezet. De reden hiervoor is om dubbele abonnementskosten (oude én nieuwe provider) te voorkomen. Het is echter wel belangrijk om de simkaart al te activeren om gebruik te maken van de betreffende aanbieding. Mocht je er niet uitkomen dan kijk ik graag met je mee. Hiervoor ontvang ik graag jouw naw-gegevens, 06-nummer, e-mailadres en ordernummer via een privébericht.

Denise
Reputatie 1
Nou sorry maar hoodletters en punten zetten helpen mij niet met dit probleem
Wat betreft die allochtoon is geen discriminatie zo zie ik het niet ben zelf allochtoon maar spreek wel vloeiend nederlands die bestaan er ook.
Ze zeggen in nederland moet je zwart zijn dan word je beter geholpen,maar mij helpt het niets.
Vinden de mensen het gek dat je kwaad word als ze zeggen bel morgen nog eens terug kunnen we misschien! meer voor je betekenen.
Had al 3 keer aan de lijn gehangen mobiel omdat mijn vaste telefoon het niet doet door telfort kan 8 weken duren?.word je niet van te voren verteld.
Had 26ste besteld op internet{mob abb } 28 ste al binnen,maar nooit geen activerings code op mijn let wel tel e-mail ontvangen triest.
Gebelt en opgevraagd maar deze werkt niet,dus heb het geld niet op de rug hangen en ga echt niet weer bellen.
Is niet mijn fout allemaal maar van telfort 4 in een ellende,ellende. ellende en nog eens ellende
Reputatie 3
Badge +1
@j.meulenbergh,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik zie dat de berichten niet zijn afgeleverd. Ik heb zojuist jouw activatiecode doorgegeven via een privébericht. Excuses voor het ongemak.

Denise
hallo telfort word eens wakker en los dat probleem eens op want nie persoonlijk of beledigend bedoeld maar jullie website is er toch wel ene van het category LIK ME VESJE gaat echt nergens over want het is toch eigenlijk niet normaal ik heb geen activerings code gehad voor me simkaart te activeren maar dat is bij telfort
schijnbaar vrij normaal als je dat hier zo op het forum leest maar ik ben nu al twee dagen verder betaal wel abonnemenstkosten voor nop kan niet bellen en heb geen internet goed geregeld
en dan kun je hier bij telfort bijna alleen maar via telefoon bereiken ze hebben geen online chat
en het forum is als je niet vaak op een pc zit ook moeilijk te vinden en dan dat continu in moeten loggen
daar zakt men broek echt van af wat een drama maar goed sorry moest ik even kwijt is er misschien iemand aanwezig die van dit soort sites mee uit de weg kan want ik kom er niet aan uit helaas oo shit punten en komma's vergeten hehehe

Reageer