beantwoord

Simkaart activeren

• 14 september 2013
  • 9 reacties
  • 2149 keer bekeken

Geachte,

Nieuwe simkaart ontvangen, geactiveerd online via mijn telfort.
alleen werkt nog steeds niet. Oude simkaart doet het inmiddels ook niet meer.
Erg lastig om op zaterdag avond geen telefoon te hebben.

Mvg
Frank
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 26 september 2013, 16:39

Bekijk reactie

9 reacties

Badge
Hallo Phoenixfrank,

In een e-mail en nu in jou stukje zie ik dat je via Mijn Telfort je simkaart ook kan activeren maar ik zoek me kleurenblind maar kan niets vinden wat lijkt op activeren simkaart. Kan jij me vertellen hoe dat gaat en waar ik het kan vinden?
Ik had ook een simkaart ontvangen en via de klantenservices geactiveerd maar ik heb ook een slechte simkaart gekregen, moet nu wachten op een nieuwe en zou hem dan online willen activeren.
Reputatie 8
Badge +16
Deze al geprobeerd:

https://checkout.telfort.nl/activatie/resend_actcode/
Reputatie 3
Badge +1
@kevercat,

Welkom op het forum!
Je kunt de simkaart alleen activeren via Mijn Telfort als het om een nieuw abonnement gaat. Je vindt deze optie onder het kopje 'verlies en diefstal'. Bij een verlenging dien je de simkaart via de telefonische klantenservice te activeren.

Denise
Badge
@kevercat,

Welkom op het forum!
Je kunt de simkaart alleen activeren via Mijn Telfort als het om een nieuw abonnement gaat. Je vindt deze optie onder het kopje 'verlies en diefstal'. Bij een verlenging dien je de simkaart via de telefonische klantenservice te activeren.

Denise

Vandaar dus dat ik het niet kan vinden. Ik hoop vandaag mijn nieuwe simkaart te ontvangen daar de vorige nieuwe niet werkte. Erg vervelend allemaal want zit toch zonder telefoon.
Grietjes
Kees
Badge
Deze al geprobeerd:

https://checkout.telfort.nl/activatie/resend_actcode/

Dan kan je alleen een nieuwe activatie code aanvragen dat was dus niet de bedoeling maar de oplossing staat hieronder.
Groetjes
Kees
Reputatie 3
Badge +1
@Kevercat,

Fijn dat de simkaart vandaag verwacht wordt! Mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan verneem ik dat graag.

Denise
Badge
@Kevercat,

Fijn dat de simkaart vandaag verwacht wordt! Mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan verneem ik dat graag.

Denise

De simkaart wordt wel verwacht ja, Woensdag bleek de nieuwe simkaart niet te werken en de klantenservice zou een nieuwe opsturen. Aangezien de simkaart bij het verlengen van het abonnement binnen 2 dagen op de mat lag verwacht ik dus vandaag de vervangende simkaart.
Blijft er nog 1 probleem over: Hoe ga ik de simkaart activeren zonder telefoon?
Groetjes
Kees
Reputatie 3
Badge +1
@kevercat,

Je kunt mij een privébericht sturen met het simkaartnummer en jouw naw-gegevens en 06-nummer. Echter ben ik niet in het weekend aanwezig. Je kunt de simkaart eventueel ook in een Telfort winkel laten activeren.

Denise
Badge
@kevercat,

Je kunt mij een privébericht sturen met het simkaartnummer en jouw naw-gegevens en 06-nummer. Echter ben ik niet in het weekend aanwezig. Je kunt de simkaart eventueel ook in een Telfort winkel laten activeren.

Denise

Oké, bedankt voor je antwoord Denise, zo langzamerhad begin steeds meer te twijfelen of de simkaart vandaag nog binnen gaat komen. Ik kan ook niet nakijken of de simkaart ook wel onderweg is.
Groetjes
Kees

Reageer