beantwoord

Simkaart

• 28 september 2016
  • 3 reacties
  • 571 keer bekeken

Hallo allemaal
weet iemand of je je nieuwe simkaart meteen moet activeren of pas als abonnement ingaat?
Dat is mij namelijk onduidelijk
icon

Beste antwoord door Stephen 3 oktober 2016, 20:53

Hallo Roos, welkom op het forum en excuses voor de late reactie! Kom je van een andere provider en maak je gebruik van nummerbehoud?
Je kunt de simkaart alvast activeren. Alleen kun je dan nog geen gebruik maken mobiel internet als een internetbundel bij je abonnement zit inbegrepen. Bellen en sms'en is wel mogelijk maar de kosten hiervoor vallen dan buiten je bundel zolang je abonnement nog niet van start is gegaan. Heb ik je hiermee voldoende geinformeerd?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roos, welkom op het forum en excuses voor de late reactie! Kom je van een andere provider en maak je gebruik van nummerbehoud?
Je kunt de simkaart alvast activeren. Alleen kun je dan nog geen gebruik maken mobiel internet als een internetbundel bij je abonnement zit inbegrepen. Bellen en sms'en is wel mogelijk maar de kosten hiervoor vallen dan buiten je bundel zolang je abonnement nog niet van start is gegaan. Heb ik je hiermee voldoende geinformeerd?
Ik was er al achter gekomen bedankt voor je late maar goedbedoelde reactie

Groetjes Robina
Reputatie 8
Badge +16
Ik was er al achter gekomen bedankt voor je late maar goedbedoelde reactie

Groetjes Robina

Bedankt voor het melden Robina! Ik zal mijn best doen om volgende keer sneller te reageren. :8