Sim only abonnement vragen.

  • 14 januari 2015
  • 12 reacties
  • 876 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb onlangs sim only een abonnement opgezegd.
Dit had overigens niets met Telfort te maken.

Mijn vragen zijn als volgt:

Kan ik deze opzegging nog ongedaan maken?
Indien dit kan, dan kan ik waarschijnlijk nog gebruik maken van het verlengvoordeel.
Waarom is het verlengvoordeel, gebaseerd op 24 maanden?
Dit terwijl het huidige abonnement 12 maanden is?
Door omstandigheden is het niet mogelijk een abonnement voor 24 maanden af te sluiten.
Omgerekend, kom ik op hetzelfde totaalbedrag uit, dan op de website.
Dit is mijn ogen geen verlengvoordeel.

Stel, ik neem een nieuw sim only abonnement bij Telfort.
Krijg ik dan ook een ander nummer?

Is het nog mogelijk om het combi voordeel te activeren?
Dus ongeacht of het een verlenging of nieuw abonnement betreft?

Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,

Mandy

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Badge +2
Ja, zolang het abonnement nog niet gestopt is, kan je dit telefonisch nog terug draaien via de klantenservice op 0900-9596. Je kan dan ook verlengen, waarbij bij sommige combinaties van minuten sms en internet je voordeliger uit bent, bij sommige dezelfde maandprijs als een nieuwe klant (nieuwe klanten dus ook een evt nieuw abonnement voor jezelf met nieuw nummer hebben eenmalig €10 aansluitkosten).

Combivoordeel kan je altijd zelf activeren via www.Telfort.NL/combivoordeel
Kijk wel goed naar de voorwaarden en of je aan deze voldoet.
Hallo Matthijs,

Hartelijk bedankt voor je antwoord.

Is het ook mogelijk om het stoppen van de annulering te doen in een winkel?

Het verlengaanbod, wat er bij Mijn Telfort staat, kan ik helaas geen goed aanbod noemen.
Ik zal dan bij 12 maanden, net zoveel betalen, als een nieuwe klant.
Dit lijkt mij niet de bedoeling van een aanbod.

Zoals gezegd, 24 maanden, is niet mogelijk.

Aansluitkosten voor een bestaande klant?

Ik heb nog even de tijd om af te wachten of er een beter aanbod komt en er over na te denken.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Badge +2


Is het ook mogelijk om het stoppen van de annulering te doen in een winkel?


Dat is mogelijk.

Het verlengaanbod, wat er bij Mijn Telfort staat, kan ik helaas geen goed aanbod noemen.
Ik zal dan bij 12 maanden, net zoveel betalen, als een nieuwe klant.
Dit lijkt mij niet de bedoeling van een aanbod.


Dat klopt, we willen alle klanten van onze scherpe prijzen laten profiteren.

Aansluitkosten voor een bestaande klant?

Dat was bedoeld een voorbeeld om aan te tonen dat een nieuwe klant deze kosten wel moet betalen en jij als bestaande klant niet. ;)

Ben je hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd?

Daphne
Hallo Daphne,

Hartelijk bedankt voor je bericht.
Tot zover is het duidelijk.

Maar toch nog een laatste vraag.....wil even alle opties graag weten.
Ik zit namelijk nog steeds erg te dubben, welk abonnement, het beste is.

Stel, ik annuleer alleen de opzegging.
Loopt het huidige abonnement dan gewoon door?
Dus als ik geen gebruik maak van het verlengaanbod?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Mandy
Hallo,

Ik ben ondertussen bij een Telfort winkel geweest.
Daar werd gezegd, dat bij de annulering van de opzegging, het abonnement in de huidige vorm en prijs doorloopt.
Ik heb ook specifiek gevraagd omdat er nu een promotiekorting op het abonnement zit of dit ook net zo doorloopt.
Dus dat de prijs van het abonnement gewoon dezelfde prijs blijft dan ik nu betaal.
Ook deze vraag werd met ja beantwoord.
Maar ook dat het abonnement na einde contract, maandelijks opgezegd kan worden.

Dus ik heb de opzegging geannuleerd, zonder dat ik op het verlengaanbod ingegaan ben.
Niet ideaal maar dit is voor nu even toch de beste oplossing.

Nu hoop ik wel, dat de medewerker van de Telfort winkel gelijk heeft....

Met vriendelijke groet,

Mandy
Hallo.

Kan mij iemand vertellen of de medewerker in de Telfort winkel, echt gelijk heeft met het bovenstaande?
Kan iemand van Telfort dit voor mij nakijken?

Met vriendelijke groet,

Mandy
Reputatie 8
Badge +15
Het klopt wat de Telfort medewerker heeft gezegd Mandy.

Je hebt de opzegging geannuleerd en dit betekent dat na einddatum je contract maandelijks opzegbaar is. Je kunt het dus opzeggen met de 1 maand opzegtermijn.

Bij Telfort lopen de kortingen na einddatum door. Je blijft ook na einddatum de korting houden.
Je kunt dit overigens zelf controleren via Mijn Telfort > Mijn abonnement. Bij de bundels staat de korting vermeld. Staat daar voor 'onbepaalde tijd' dan lopen de korting na einddatum door. Ook op je facuur bij kortingen en overige berekeningen kun je dit controleren/ Staat daar voor 'onbepaalde tijd' dan lopende kortingen gewoon door.
Hartelijk bedankt, voor je antwoord, Koffiemok!

Over het algemeen ben ik wel hele goede winkelmedewerkers van Telfort tegen gekomen.
Dat mag ook wel gezegd worden.

Er stond inderdaad voor onbepaalde tijd op het contact.
Dit heeft de medewerker wel laten zien, maar ik kon de rest niet goed lezen.
Ik had dus de link niet gelegd na einde contractdatum.
Dus iets zei mij, hier klopt iets niet.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Badge +2
@mandy,

Zijn al jouw vragen beantwoord? Mag ik het topic sluiten?
Laat het aan mij weten ;)

Daphne
Hallo Daphne,

Ja, voorlopig zijn mijn vragen beantwoord.
Iedereen hartelijk bedankt.
Je mag het topic sluiten.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Badge +2
@mandy,

Fijn! Dank voor de reactie. Het topic wordt gesloten.

Daphne