beantwoord

Sim kwijt, hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

• 5 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 232 keer bekeken

Reputatie 1
ik ben mijn sim kwijt, woon in het buitenland en wil mijn postadres wijzigen. wat is het advies?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 16 oktober 2019, 10:34

Hoi @Gerbren, dankjewel voor het invullen van je gegevens! Ik heb het adres voor je aangepast naar dat van je ouders en een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Je ouders ontvangen deze binnen ongeveer twee werkdagen thuis via de post.

Het is wel belangrijk dat de nieuwe simkaart in Nederland geactiveerd wordt. Het lijkt me handig als je ouders dat voor je doen, en de simkaart dan naar je toe sturen (of meenemen mochten ze naar je toe komen). Er zitten instructies bij over hoe ze dat kunnen doen.

Laat je weten of alles is gelukt en ook als je vragen hebt?

Bekijk reactie

9 reacties

Wachtwoord of postadres wijzigen?
Simkaart wel geblokkeerd?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vervangende-simkaart-aanvragen.htm

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/adres-wijzigen-mobiel.htm

Nieuwe of vervangende simkaarten worden niet naar het buiteland verstuurd.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Gerbren, wat rot dat je je simkaart kwijtgeraakt bent. Ik heb je mobiele nummer meteen opgezocht en zie dat je simkaart wel geblokkeerd is, dat is fijn.

Wat @nelly jacoba aangeeft klopt helemaal. Het is helaas niet mogelijk om de simkaart naar een ander adres of naar het buitenland te sturen. Wat je wel kunt doen is het adres waar jouw abonnement op staat laten aanpassen naar dat van een familielid bijvoorbeeld, zodat je nieuwe simkaart daar afgeleverd wordt. Dan kan diegene de simkaart misschien via de post naar jou toe sturen.

Is het al gelukt met het adres? Ik hoor het graag als ik je hiermee kan helpen en ook als je vragen hebt.
Reputatie 1
Hoi hoe kan ik het adres aanpassen, ik zou de sim naar mijn ouders kunnen sturen?
Reputatie 1
ik kan geen sms ontvangen, adreswijzigen via mijn telfort gaat dus niet
Reputatie 8
Badge +9
Hi @Gerbren, dat maakt het natuurlijk een stuk lastiger. Ik kan het adres voor je aanpassen. Vul je voor mij je gegevens aan in je forumprofiel? Het gaat om je huidige postcode en huisnummer, postcode en huisnummer van je ouders, volledige naam waar het contract op staat, je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je IBAN rekeningnummer. Als je ze invult bij 'Extra informatie', dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij.

Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan wijzig ik het adres en vraag ik ook direct een nieuwe simkaart voor je aan.
Reputatie 1
Goedemorgen Alexandra,

ik heb de gegevens ingevuld in mijn forumprofiel. U kunt nu het adres wijzigen en een nieuwe simkaart aanvragen.

mvg

Gerbren
Reputatie 8
Badge +9

Hoi @Gerbren, dankjewel voor het invullen van je gegevens! Ik heb het adres voor je aangepast naar dat van je ouders en een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Je ouders ontvangen deze binnen ongeveer twee werkdagen thuis via de post.

Het is wel belangrijk dat de nieuwe simkaart in Nederland geactiveerd wordt. Het lijkt me handig als je ouders dat voor je doen, en de simkaart dan naar je toe sturen (of meenemen mochten ze naar je toe komen). Er zitten instructies bij over hoe ze dat kunnen doen.

Laat je weten of alles is gelukt en ook als je vragen hebt?

Reputatie 1

Bedankt voor de hulp Alexandra 

Groet, 

Gerbren 

Reputatie 8
Badge +9

@Gerbren Graag gedaan! Laat het gerust op het forum weten als we je ergens mee kunnen helpen.

Reageer