beantwoord

SIM kaartnummer

• 14 april 2014
  • 7 reacties
  • 1802 keer bekeken

Ik ben overgestapt naar Simyo en heb voor nummerbehoud het simkaartnummer uit Mijn Telfort gebruikt omdat het nummer op de simkaart is weg geknipt. Nu wordt het nummerbehoud geweigerd door Telfort omdat de combinatie van het telefoonnummer en simkaartnummer niet juist zou zijn. Hoe kom ik nu aan juiste simkaartnummer dat is benodigd voor nummerbehoud?
icon

Beste antwoord door Laila 29 april 2014, 09:57

@Donker,

Mijn excuses voor de late reactie. Wij hebben jouw aanvraag niet afgekeurd op simkaartnummer. De eerste aanvraag die wij hebben binnenkregen, is gedaan op 24-04-2014 15.43 uur. Deze was afgewezen omdat er geen rekening werd gehouden met de opzegtermijn. De tweede aanvraag is goedgekeurd voor 26-05-2014. Jouw telefoonnummer wordt dan overgezet naar jouw nieuwe provider.

Laïla
Bekijk reactie

7 reacties

Badge +2
Even bellen met de klantenservice is de snelste manier.
Badge
@Donker,

Welkom op het forum! Vreemd dat het simkaartnummer wat in Mijn Telfort staat niet wordt geaccepteerd. Graag kijk ik dit verder voor jou na. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, getoonde simkaartnummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
datzelfde probleem heb ik ook,telfort zegt telefoonnummer en simkaartnummer komen niet overeen.
@Donker,

Welkom op het forum! Vreemd dat het simkaartnummer wat in Mijn Telfort staat niet wordt geaccepteerd. Graag kijk ik dit verder voor jou na. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, getoonde simkaartnummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla

Beste Laila,
Volgens jou is er nog geen een aanvraag van Simyo bij Telfort binnengekomen. Gisteren weer contact gehad met Simyo en zij beweren dat zij een afwijzing van Telfort hebben gehad. Dit vindt ik vreemd als er geen aanvraag is gedaan, iets gaat er bij  Simyo en/of Telfort dus niet goed. Volgens Simyo hebben zij eergisteren een nieuwe aanvraag gedaan, misschien dat je kan checken of deze bij jullie is binnengekomen. 
Badge
@Donker,

Mijn excuses voor de late reactie. Wij hebben jouw aanvraag niet afgekeurd op simkaartnummer. De eerste aanvraag die wij hebben binnenkregen, is gedaan op 24-04-2014 15.43 uur. Deze was afgewezen omdat er geen rekening werd gehouden met de opzegtermijn. De tweede aanvraag is goedgekeurd voor 26-05-2014. Jouw telefoonnummer wordt dan overgezet naar jouw nieuwe provider.

Laïla
Ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem. M'n simkaart is afgeknipt en de combinatie 06-nummer en simkaartnummer dat bij Mijn Telfort staat klopt volgens m'n nieuwe provider (Simyo) niet. Wie kan me van de juiste gegevens voorzien?
Reputatie 8
Badge +9
De simkaartgegevens op Mijn Telfort kloppen zover ik weet. Heb je met Simyo al gebeld om te controleren of ze de juiste simkaartnummer hebben ingevuld?

Je kan de simkaartnummer ook controleren als je een Iphone of Android toestel hebt:

iPhone:
Instellingen
Algemeen
Info
ICCID

Voor Andoid kan je de gratis app Sim Card downloaden uit Google Playstore:

Reageer