Sim kaart wordt niet geaccepteerd

• 22 mei 2014
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Goedendag,

Heb nu al aantal keer geprobeerd nummer behoud aan te vragen van een BEN sim kaart.

Deel graag mijn persoonlijke gegevens met u in een prive bericht..

Daarbij staat nergens in de bijgeleverde documentie het telfort 06 nummer om in te loggen? Hoe kom ik achter mijn telfort 06 om in te loggen op mijn telfort? Een andere telefoon bellen, waar 7 EURO belkosten voor worden belast door jullie?

Hoop dat dit een vergissing is..

Hoor graag van jullie.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
WRnoordzij en welkom op het forum.

Bij het Telfort pakket wat je hebt ontvangen zit een simkaart bijgeleverd. Aan deze simkaart staat een 06-nummer aan gekoppeld. Doet je nummerbehoud dan is dit een tijdelijk nummer.

Je kan met dit 06-nummer een Mijn Telfort pagina aanmaken. Als je tijdens de bestelling een e-mailadres hebt ingevuld dan heb je een e-mail ontvangen om dit e-mailadres te bevestigen. Als je dit hebt gedaan dan kun je een tijdelijk ww aanvragen via e-mail.
Anders kan je hiervoor de Telfort simkaart even gebruiken. Je ontvangt dan het tijdelijk ww per sms. Dit is gratis en de simkaart kun je vervolgens weer opbergen tot je abonnement in gaat.
Zodra je bent ingelogd kan je via Mijn Telfort nummerbehoud aanvragen. Je gebruikersnaam is het 06-nummer en alleen de cijfers.

Laat even weten of het lukt zo anders zal een Telfort medewerker mee moeten kijken. 🙂
Reputatie 3
@Rnoordzij,

Welkom op het forum!

Wat Koffiemok aangeeft is juist. Je kunt met jouw Telfort Simkaart een tijdelijk wachtwoord aanvragen voor een “Mijn Telfort” account en hier nummerbehoud aanvragen. Had je dit al geprobeerd? Dan kijk ik graag even met je mee. Graag ontvang ik in dat geval jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer via een privébericht.

Ingrid

Reageer