beantwoord

sim kaart activeren

• 14 februari 2014
  • 7 reacties
  • 931 keer bekeken

Ook ik heb mijn abonnement verlengd met nieuwe telefoon en hierbij een nieuwe micro sim gekregen.
Alleen nu kan ik niet bellen of gebeld worden met mijn nieuwe telefoon want hij moet eerst geactiveerd worden.
icon

Beste antwoord door Laila 14 februari 2014, 09:46

Welkom op het forum wjbaarda! Graag help ik jou hierbij verder. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, nieuwe simkaartnummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Iemand hier die dat voor mij kan regelen, bellen is wat lastig zo. En had al een Prive bericht gestuurd maar daar word niet op gereageerd als ze er zelf niet om vragen.
Badge
Welkom op het forum wjbaarda! Graag help ik jou hierbij verder. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, nieuwe simkaartnummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Pm verstuurd
Foutje..........
Badge
@wjbaarda,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb zojuist jouw nieuwe simkaart geactiveerd. Zet over 10 minuten even jouw telefoon uit en aan, jouw nieuwe simkaart moet dan actief zijn. Laat je mij weten of het is gelukt?

Laïla
@wjbaarda,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb zojuist jouw nieuwe simkaart geactiveerd. Zet over 10 minuten even jouw telefoon uit en aan, jouw nieuwe simkaart moet dan actief zijn. Laat je mij weten of het is gelukt?

Laïla

En hij doet het hoor, bedankt voor de snelle service.
Badge
Bedankt voor jouw terugkoppeling! Graag gedaan, ik sluit hierbij jouw topic.

Laïla