beantwoord

Sim-activatie wil niet, tijdelijk Telfort-nummer onbekend bij Telfort?!

• 3 september 2014
  • 3 reacties
  • 480 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ben al een paar dagen bezig om een simkaart te activeren van een nieuw abonnement, maar dat lukt maar niet. Ik heb via de website de sim geactiveerd, maar tot op heden geen sms van Telfort ontvangen dat de kaart geactiveerd is. Telefonisch contact met servicedesk gehad en die geven het volgende aan:
order is zichtbaar, maar (tijdelijke) telefoonnummer is niet zichtbaar in het systeem. Telfortmedewerkster snapte er niets van en kon me niet verder helpen, moest nog maar even een dag wachten en dan maar weer eens bellen met de servicedesk.
We zijn nu een dag verder, maar er ik heb nog steeds geen sms-bericht ontvangen. Ik ben nu inmiddels 3 dagen bezig, 5 telefoontjes verder, maar ben nog steeds niet goed geholpen. Wat moet er nu gebeuren? Wie kan mij verder helpen?
icon

Beste antwoord door Laila 4 september 2014, 16:20

Welkom op het forum en welkom bij Telfort jootje! Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en voor het ervaren ongemak, geen fijne start zo. Werkt de simkaart inmiddels? Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, simkaartnummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
Welkom op het forum en welkom bij Telfort jootje! Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en voor het ervaren ongemak, geen fijne start zo. Werkt de simkaart inmiddels? Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, simkaartnummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Reputatie 1
Ik wil de forumlezers even laten weten dat Laila mijn problemen naar alle tevredenheid heeft opgelost.

Laila ook via deze weg; bedankt!
Reputatie 3
Wat fijn dat de problemen zijn opgelost, Jootje! 🙂 Als we je nog eens kunnen helpen, laat je het dan weten?

Ingrid

Reageer