schandalig gedrag abonnement

• 30 mei 2012
  • 2 reacties
  • 1909 keer bekeken

klacht afhandeling,
Op 7 mei 2012 in een telfort winkel geweest om mij te laten informeren naar het eventueel verlengen van mijn abonnement.
De medewerker rekende mij een abonnement voor waarbij ik €10,00 goedkoper uit zou komen en een nieuwe HTC One X zou ontvangen. Dit omdat er een korting zou vervallen als mijn huidige abonnement afloopt.
Thuis de boel nagerekend wat bleek de korting was maar €1,71 kortom juist een tientje duurder uit plus mijn onbeperkt internet kwijt.
Contact met de klantenservice maakte het goed. Ik had die korting de afgelopen 2 jaar moeten krijgen dus zou nog €280,00 krijgen en voor het ongemak zou ik mijn gesprekskosten terug krijgen. Gelukkig dacht ik... Helaas 5 dagen later voicemail van de klachten afdeling of ik mijn contract wilde opsturen.
Weer contact met de klantenservice. Nu bleek ineens dat zowel de medewerker van de winkel als de klantenservice niet goed gekeken hadden en er dus geen tegemoetkoming zou zijn. Haar advies klachtbrief indienen en online de verlenging annuleren. Wat ik vervolgens gedaan heb. In de klachtbrief verzoek ik ook advies omtrent de reeds door mij ontvangen htc wat bij het nieuwe abonnement kwam die ik inmiddels dus geanuleerd had.
In de klachtbrief uit ik ook mijn ongenoegen dat ik het wel wat bijzonder vind dat het bedrijf het wederzijds contract zelf niet in beheer heeft. Ik weet namelijk wel zeker dat ik een getekend contract achter heb gelaten waar ik mijn abonnement in 2010 heb afgesloten!
Wederom na 5 dagen een voicemail bericht of ik het contract wil opsturen meer niet! Er staan toch ook wel degelijk vragen in waar je geen contract voor nodig heb!
Wederom contact met de klantenservice. Deze medewerker zou de klachtbehandelaar mailen met het verzoek mij te bellen. 24 uur later nog geen telefoontje ontvangen.
Nu zal het wel weer 5 dagen wachten worden en dan maar afwachten wat eruit gaat komen. Ik ben hier al vanaf 7 mei mee bezig en op nog geen enkel punt een antwoord of reactie vanuit de provider waar ik al ruim 10 jaar klant ben.
Is dit de nieuwe manier van omgaan met klanten van de telfort. Personeel die niet weet waar het over gaat of hoe de contracten gelezen moeten worden. Of is het juist bewust om verwarring te zaaien zodat klanten door de bekende bomen het bos niet meer zien.
Voortdurend 5 dagen wachten voor er een reactie gegeven wordt, van het kasje naar de muur worden gestuurd en een degelijk antwoord op je klacht cq vraag ho maar.
Inmiddels dus meerdere telefoontjes van ongeveer 20 minuten naar de klantenservice (0900!) + 3 postzegels verder en een uitzicht naar een vergoeding al is het alleen maar de belkosten ho maar!
Schandalig dit gedrag

2 reacties

Badge
Welkom op het forum patty! Ik begrijp dat dit een erg vervelende situatie is, mijn oprechte excuses voor het ongemak en voor de gang van zaken. Het is zeker niet onze bedoeling om verwarring te zaaien, wij streven er juist naar om onze klanten goed van dienst te zijn. Graag laat ik voor u uitzoeken waar het mis is gegaan en natuurlijk het belangrijkste, een antwoord en reactie op uw ongenoegen/klacht. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar zodat ik hier naar kan kijken.

Laïla
Na klagen mogen ook complimenten gegeven worden. Laila bedankt voor je snelle optreden, ik ben vandaag gebeld en we zijn eruit gekomen. Ik heb nu een abonnement helemaal naar wens, de gemaakte kosten worden vergoed en daarbij een kleine financiele vergoeding voor het ongemak.

Reageer