beantwoord

Samsung s8 roze niet op voorraad

• 7 november 2017
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb afgelopen zondag 5 november in een telfort winkel mijn abonnement laten verlengen en daarbij een nieuwe telefoon gekocht. De Samsung s8 roze. Deze was in de winkel niet op voorraad maar volgens de site wel ergens anders in het magazijn en zou afgelopen maandag dus geleverd worden. Ik kreeg echter een mail dat de telefoon helemaal niet op voorraad is en ik bericht krijg wanneer dit wel weer is. Even wachten op mijn telefoon opzich geen probleem. Maar ik moet het toestel voor 19 november registreren om gebruik te maken van de kortingsacties. Juist door deze actie was mijn keus op deze telefoon gevallen. Wanneer verwachten jullie de telefoon weer op voorraad te hebben? En wat als dit niet voor 19 november is?

Groetjes Emma
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 8 november 2017, 17:09

Hoi Emma, welkom op het forum! Het is sowieso al logisch dat je je toestel zo snel mogelijk wilt hebben, maar helemaal als er een actie aan vast hangt. Sorry dat de communicatie niet goed verlopen is.
Ik wil graag even met je mee kijken of ik kan achterhalen wanneer je je toestel kunt verwachten. Wil je mij een privébericht toesturen met je 06-nummer, adresgegevens en je ordernummer? Bedankt alvast!
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Emma, welkom op het forum! Het is sowieso al logisch dat je je toestel zo snel mogelijk wilt hebben, maar helemaal als er een actie aan vast hangt. Sorry dat de communicatie niet goed verlopen is.
Ik wil graag even met je mee kijken of ik kan achterhalen wanneer je je toestel kunt verwachten. Wil je mij een privébericht toesturen met je 06-nummer, adresgegevens en je ordernummer? Bedankt alvast!
Reputatie 6
Badge +7
Goedemiddag Emma, heb je het toestel inmiddels of weet je wanneer je 'm krijgt? Ik heb geen gegevens van je ontvangen ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is. Kan ik toch nog iets voor je doen? Laat het me dan even weten.

Reageer