beantwoord

Samsung S5 niet leverbaar, kan ik met een ander toestel verlengen?

• 14 april 2014
  • 2 reacties
  • 650 keer bekeken

Hallo
Vraag ik heb zondag een verlenging gedaan maar zag tot de telefoon pas over een maand geleverd word maar gezien me huidige leas toestel me steeds in de steek laat betreft het bellen naar mij en accu duur zwaar onder de maat is..
Ik heb voor zwarte samsung s5 gekozen maar gezien er veel vraag naar is. Zijn er toevallig ook andere kleuren die wel beschikbaar zijn voor levering Gr. Boy
icon

Beste antwoord door Denise 15 april 2014, 10:25

@bbuunk,

Welkom op het forum! Ik begrijp dat je graag zo snel mogelijk in het bezit bent van een nieuw toestel. Ik heb de vraag intern uitgezet, zodra ik een terugkoppeling ontvang stel ik je op de hoogte.

Edit: de witte variant is wel op voorraad. Mocht je de witte variant willen bestellen dan kun je jouw huidige order annuleren en een nieuwe bestelling aanvragen.

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +2
Je kan beter een eigen topic starten. De S5 is net uit en slecht leverbaar. De nieuwste htc is wel gewoon leverbaar. Ik raad je aan die te kiezen, want die is ook nog eens voordeliger!
Reputatie 3
Badge +1
@bbuunk,

Welkom op het forum! Ik begrijp dat je graag zo snel mogelijk in het bezit bent van een nieuw toestel. Ik heb de vraag intern uitgezet, zodra ik een terugkoppeling ontvang stel ik je op de hoogte.

Edit: de witte variant is wel op voorraad. Mocht je de witte variant willen bestellen dan kun je jouw huidige order annuleren en een nieuwe bestelling aanvragen.

Denise

Reageer