beantwoord

Samsung S5

• 24 maart 2014
  • 5 reacties
  • 1098 keer bekeken

In de webshop verlengen heeft telfort nu de witte versie staan. Nu wil ik graag de zwarte of blauwe versie. Enig idee of deze bij Telfort zelf snel te bestellen is. Of moet ik uitwijken naar een andere leverancier of zelfs provider!!
graag een reactie
icon

Beste antwoord door Denise 26 maart 2014, 09:38

@gielrob,

Jouw vraag staat intern uit, zodra ik meer weet bericht ik jou opnieuw. Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@gielrob
Waar zie je dit staan dan? Ik zie alleen informatie over de Samsung Glaaxy S5 maar niet dat het toestel alleen te bestellen is in de witte kleur.
bij verlengen, en dan samsung galaxy. Daarna S5 aanklikken en dan kan je reserveren. Je krijgt alleen wit te zien.

Samsung Galaxy S5 4G wit. Meer keuze hebben ze niet. Terwijl er 3 kleuren zijn!!
Reputatie 3
Badge +1
@gielrob,

Jouw vraag staat intern uit, zodra ik meer weet bericht ik jou opnieuw. Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
gevonden. ER staat alleen de witte, maar indien je deze aanklikt kan je daarna pas kiezen voor de zwarte. Blauw zit er niet bij. Keuze heb ik gemaakt ben gereserveerd. Alsnog bedankt!
Reputatie 3
Badge +1
@gielrob,

Fijn om te lezen dat het is gelukt! 🙂 Het topic wordt hierbij gesloten.

Denise