beantwoord

Samsung galaxy s6 edge

• 10 juni 2016
  • 3 reacties
  • 350 keer bekeken

Hallo

Ik heb vanmorgen hier een samsung galaxy s6 edge bestelt

Nou is mijn vraag er staat voor 14:00 bestelt vandaag in huis (ik haal hem af bij de telfort store ) kan ik daar wel vanuit gaan dat die daar vandaag ligt ? I.v.m weekendje weg het zou mooi zijn als ik hem midden van de middag kan halen

Hoor graag van iemand

Mvg
icon

Beste antwoord door Michael 15 juli 2016, 10:15

Hallo Wim,

Goed om te horen dat je zelf actie hebt ondernomen. Ik ga ervan uit dat je inmiddels de gelukkige eigenaar bent van de S6. :)

Mocht je nog een vraag hebben, schroom dan niet om 'n nieuw topic aan te maken. We helpen je dan graag verder!

Op dit topic plaats ik een slotje.

P.S.
Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Wim,

Welkom! Bij mijn weten is de Samsung S6 Edge vaak wel voorradig. Echter kan ik niet met zekerheid zeggen of die ook voorradig is bij de Telfort winkel in jouw buurt. Is het inmiddels gelukt?

Hoor het graag! 🙂
Nee heb contact opgenomen met de klantenservice er is een storing actief als het goed is komt Die dinsdag binnen bij de telfort store

Mvg
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Wim,

Goed om te horen dat je zelf actie hebt ondernomen. Ik ga ervan uit dat je inmiddels de gelukkige eigenaar bent van de S6. :)

Mocht je nog een vraag hebben, schroom dan niet om 'n nieuw topic aan te maken. We helpen je dan graag verder!

Op dit topic plaats ik een slotje.

P.S.
Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.