Samsung galaxy S5 heel duur...

• 15 juli 2014
  • 3 reacties
  • 347 keer bekeken

Waarom is de samsung galaxy s5 bij telfort zo ontzettend duur? Pff ben zo'n 57 euro per maand kwijt en nog eens 50 euro bijbetalen als ik een normaal abonnement wil met 1000MB, 100 smsjes en 100 belminuten. Ik zit al jaren bij telfort en ik kan op dit moment mijn abonnement verlengen. Ik wil echt graag bij telfort blijven maar ik wil ook echt graag de s5. Bij andere providers is de samsung galaxy s5 veel goedkoper, hoe kan dat??? (Zo betaal je bijvoorbeeld bij t-mobile 44 euro per maand voor 2000MB en 300 belminuten.) Ik vraag me af of de prijs nog gaat dalen....?

3 reacties

Reputatie 3
@Ingevandam,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je niet tevreden bent met het verlengaanbod. We willen jou natuurlijk graag als trouwe klant behouden. Ik kijk graag na wat ik hierin voor jou kan betekenen. Ik heb hiervoor jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig via een privébericht.

Ingrid
Reputatie 3
@Ingevandam,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens! Ik heb deze doorgezet en ik zorg dat er contact met jou wordt opgenomen.

Ingrid
Reputatie 3
@Ingevandam,

ik heb van mijn collega vernomen dat ze verscheidene malen hebben geprobeerd om je te bellen, maar dat ze je niet te pakken hebben kunnen krijgen. Je kunt bellen met 0800-1707 voor een persoonlijke aanbieding.

Ingrid

Reageer