beantwoord

Samsung Galaxy S4 mini niet op voorraad?

• 3 januari 2014
  • 6 reacties
  • 1025 keer bekeken

Ik heb vandaag me galaxy S4 mini besteld en ze hebben me een mailtje gestuurd dat hij nog niet op voorraad is.
Maar ik heb aangegeven dat ik vanaf 4 januari per maand ga betalen. maar als ik hem maar een week kan gebruiken in deze maand is het natuurlijk beetje zonde van het geld.
Heeft iemand hier ervaring mee ? hoe moet ik dit nu oplossen ?
Hoe moet ik aangeven dat ik vanaf 1 februari wil gaan betalen ? en mijn nummer wil behouden ?

dit is namelijk de eerste keer dat ik een abonement neem :P

Groetjes kimberley
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 6 januari 2014, 10:07

@Ki19STv8-,

Wat vervelend dat jouw toestel het heeft begeven. Helaas kun je het toestel niet in een winkel ophalen. Je hebt namelijk besteld via de online shop. De verwachte levertijd van het toestel is op dit moment 10 tot 15 werkdagen. Je kunt eventueel wel kijken of je de bestelling nog kunt annuleren. Als dit het geval is, kun je in de winkel opnieuw het abonnement afsluiten. Ik kan alleen niet inzien of het toestel in de winkel wél voorradig is.

Denise
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Tijdens de bestelling kun je aangeven het een activatie per direct, activatie datum nummerbehoud of op een bepaalde datum.

Als je activatie per direct hebt gekozen dan zal je abonnement geactiveerd worden als de simkaart wordt afgeleverd. Dit kan door de koerier gebeuren of via een link wat je via e-mail krijgt.

Heb je tijdens de bestelling nummerbehoud aangevinkt en daarbij de gegevens (simkaart + 06 nummer) van de huidige provider ingevuld dan hoef je geen handelingen meer te doen. Telfort zal dan de aanvraag voor je indienen bij de huidige provider.

Heb je tijdens de bestelling nummerbehoud aangevinkt?
Tijdens de bestelling kun je aangeven het een activatie per direct, activatie datum nummerbehoud of op een bepaalde datum.

Als je activatie per direct hebt gekozen dan zal je abonnement geactiveerd worden als de simkaart wordt afgeleverd. Dit kan door de koerier gebeuren of via een link wat je via e-mail krijgt.

Heb je tijdens de bestelling nummerbehoud aangevinkt en daarbij de gegevens (simkaart + 06 nummer) van de huidige provider ingevuld dan hoef je geen handelingen meer te doen. Telfort zal dan de aanvraag voor je indienen bij de huidige provider.

Heb je tijdens de bestelling nummerbehoud aangevinkt?

Ja ik heb tijdens de bestelling nummerbehoud gedaan. maar het gaat me meer om wanneer ik de telefoon krijg. want als ik pas over 2 a 3 weken de telefoon binnen heb. wil dus zeggen dat ik maar voor een week dat ik hem kan gebruiken 24 euro betaal. omdati k sws al niet veel mb gebruik is dat dan wel een domper. dus ik vroeg me meer af of je nog kan aan geven dat ik me abonement pas 1 februari kan starten. ik hoor het nog, en anders bel ik 🙂. groetjess
Badge +2
Je post in een zeer oud topic, in principe niet zo handig.. On topic: je abonnement gaat normaliter pas in ná levering toestel.
ik heb de Galaxy s4 mini besteld via de site en hij was niet op voorraad zag ik later. heb hem afgelopen vrijdag besteld.
weet iemand toevallig of het mogelijk is de telefoon op te halen op een andere vestiging ?
mijn telefoon die ik nu gebruijk heeft het namelijk begeven en ik moet eigenlijk dus gauw een andere hebben haha..

groetjes kimberley
Reputatie 3
Badge +1
@Ki19STv8-,

Wat vervelend dat jouw toestel het heeft begeven. Helaas kun je het toestel niet in een winkel ophalen. Je hebt namelijk besteld via de online shop. De verwachte levertijd van het toestel is op dit moment 10 tot 15 werkdagen. Je kunt eventueel wel kijken of je de bestelling nog kunt annuleren. Als dit het geval is, kun je in de winkel opnieuw het abonnement afsluiten. Ik kan alleen niet inzien of het toestel in de winkel wél voorradig is.

Denise
Ik heb vandaag me galaxy S4 mini besteld en ze hebben me een mailtje gestuurd dat hij nog niet op voorraad is.
Maar ik heb aangegeven dat ik vanaf 4 januari per maand ga betalen. maar als ik hem maar een week kan gebruiken in deze maand is het natuurlijk beetje zonde van het geld.
Heeft iemand hier ervaring mee ? hoe moet ik dit nu oplossen ?
Hoe moet ik aangeven dat ik vanaf 1 februari wil gaan betalen ? en mijn nummer wil behouden ?

dit is namelijk de eerste keer dat ik een abonement neem :P

Groetjes kimberley

Ik krijg hem morgen al binnen gelukkig, bedankt voor de informatie en reactie!

Reageer