beantwoord

Samsung Galaxy S3 mini niet op voorraad?

• 18 december 2013
  • 2 reacties
  • 1242 keer bekeken

Hoi, ik wil graag de Samsung Galaxy S3 Mini leasen voor 12 maanden ( + 100 smsjes = 12 euro p/m ) maar er zijn 0 op voorraad.
Dus kan ik alsnog bestellen ookal zijn er 0 op voorraad?
En kan ik mijn Jumbo Simkaart ook gebruiken in de Samsung Galaxy S3 Mini?
Groetjes.
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 19 december 2013, 10:31

@svensonic1,

Welkom op het forum! Fijn om te lezen dat je voor Telfort kiest 🙂
De witte variant van dit toestel is op dit moment gewoon leverbaard. De blauwe versie is niet voorradig maar heeft een verwachte levertijd van 5-10 werkdagen.

Zoals Matthijs1986 aangeeft kun je jouw Jumbo simkaart in dit toestel gebruiken. Het toestel is simlockvrij.

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +2
Hoi, ik wil graag de Samsung Galaxy S3 Mini leasen voor 12 maanden ( + 100 smsjes = 12 euro p/m ) maar er zijn 0 op voorraad.
Dus kan ik alsnog bestellen ookal zijn er 0 op voorraad?
En kan ik mijn Jumbo Simkaart ook gebruiken in de Samsung Galaxy S3 Mini?
Groetjes.

Dat kan (allebei). Bij bestellingen met toestellen waar er geen van op voorraad zijn kom je in de wachtrij te zijn en krijg je vanzelf levering. Wellicht is het echter makkelijker en sneller langs de lokale Telfort Winkel te gaan, die hebben het toestel wellicht gewoon voorradig.
Reputatie 3
Badge +1
@svensonic1,

Welkom op het forum! Fijn om te lezen dat je voor Telfort kiest 🙂
De witte variant van dit toestel is op dit moment gewoon leverbaard. De blauwe versie is niet voorradig maar heeft een verwachte levertijd van 5-10 werkdagen.

Zoals Matthijs1986 aangeeft kun je jouw Jumbo simkaart in dit toestel gebruiken. Het toestel is simlockvrij.

Denise

Reageer