beantwoord

Samsung Galaxy Edge Plus - GOLD

• 14 september 2015
  • 2 reacties
  • 1191 keer bekeken

Hallo,

Ik zie dat de Samsung Galaxy Edge Plus te verkrijgen is als ik mijn abonnement verleng.
Nu valt mij op dat ik alleen de zwarte versie kan krijgen, terwijl ik graag de GOLD versie zou willen hebben.
Gaat de GOLD versie straks ook beschikbaar worden? En zo ja, wanneer?

Daarnaast vond ik het bij te betalen bedrag (149,00 euro) nog aardig hoog.
Zeker als je bedenkt dat ze de telefoon zonder bij te betalen bedrag bij Tele2 aanbieden (met ongeveer dezelfde maand lasten).
Gaat dat binnenkort ook nog veranderen?

Alvast bedankt voor de reactie!
icon

Beste antwoord door Christy - Telfort 15 september 2015, 15:28

Leuk dat je kunt verlengen Lemmynl! Op dit moment bieden wij de Samsung Galaxy S6 Edge Plus inderdaad alleen in het zwart aan. Of wij dit toestel ook nog in het goud gaan aanbieden, is op dit moment nog niet bekend. Ook staat er niets op de planning voor het wijzigen van de prijzen van onze abonnementen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

En sorry, dit betreft natuurlijk de Samsung Galaxy S6 Edge Plus.
Reputatie 4
Badge +1
Leuk dat je kunt verlengen Lemmynl! Op dit moment bieden wij de Samsung Galaxy S6 Edge Plus inderdaad alleen in het zwart aan. Of wij dit toestel ook nog in het goud gaan aanbieden, is op dit moment nog niet bekend. Ook staat er niets op de planning voor het wijzigen van de prijzen van onze abonnementen.