beantwoord

retour oude ontvangers en modem

• 20 februari 2016
  • 5 reacties
  • 1057 keer bekeken

ik ben sinds kort overgestapt van alles in 1 adsl naar alles in 1 glasvezel.
hiervoor heb ik het gehele doe het zelf pakket van telfort ontvangen en zit nu dus nog met de oude ontvangers en modem.
uiteraard moet ik die terug sturen maar mijn vraag is of ik hier een retourdoos / pakket krijg toegestuurd om het hier in te verzenden of moet ik dat zelf uitzoeken
icon

Beste antwoord door Stephen 22 februari 2016, 15:12

Hallo Mike, welkom op het forum! Wat leuk dat je bent overgestapt naar glasvezel. Is het mogelijk om de oude ontvangers en het modem retour te sturen in de doos van het doe het zelf pakket die je van ons hebt ontvangen? Wij sturen geen lege dozen dus wij zouden het zeer op prijs stellen als je zelf een doos kunt regelen waarin je de apparatuur naar ons opstuurt.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan Mike en jij ook bedankt voor het terugsturen!
Hallo Mike, welkom op het forum! Wat leuk dat je bent overgestapt naar glasvezel. Is het mogelijk om de oude ontvangers en het modem retour te sturen in de doos van het doe het zelf pakket die je van ons hebt ontvangen? Wij sturen geen lege dozen dus wij zouden het zeer op prijs stellen als je zelf een doos kunt regelen waarin je de apparatuur naar ons opstuurt.

dag Stephen,
ik heb inmiddels een brief ontvangen van telfort met het adres voor de retourzending, heb het ( zoals je voorstelt) in de oude doos gedaan en staat klaar voor verzending. bedankt voor je reactie
gr mike
Reputatie 8
Badge +16
Reputatie 8
Badge +18
Wat is de datum dat je glasvezel abonnement precies is ingegaan, er staat mij iets bij dat je adsl abonnement niet meteen wordt afgesloten na het ingaan van het glasvezel abonnement.
Webcare Telfort leest alles mee dus na het weekend zijn ze weer aanwezig op het forum om jou vraag te beantwoorden
Hier staan de gegevens voor het retour zenden.
Ik zou het verzendbewijs bewaren tot je zeker weet dat de spullen ontvangen zijn.
https://forum.telfort.nl/glasvezel-285/retouradres-telfort-apparatuur-router-tv-ontvanger-draadloze-verbindingsset-49459