beantwoord

Retour oude modem

• 22 maart 2016
  • 3 reacties
  • 243 keer bekeken

Vorige week de upgrade hardware ontvangen met een brief.
In de brief stond dat ik de oude modem terug moest sturen.

Nu is het zo dat ik 10-12 jaar gelden de usb modem gratis heb gekregen en deze tig jaar gelden de geest op heeft gegeven.
Als ik nu de oude modem die ik niet meer heb niet opstuur krijg ik een rekening van +/- 45 euro.
Telfort moderatoren help!

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Michael 23 maart 2016, 20:31

Hoi East! Zoals jimny aangeeft, is het retour sturen van jouw oude modem niet nodig, hier kunnen we niet zo veel meer mee. De brief die je krijgt is een standaardbrief, die niet per se is toegespitst op jouw persoonlijke situatie. De 'waarschuwing' mag je dan ook als niet relevant beschouwen in deze kwestie. Weet je zo genoeg? :)

@jimny,

😉
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Dan had je wel een heel oud modem, nu ik kan je blij maken die hoeft niet gestuurd, alleen de meest recente modems de Zyxel 2812 en de experia 8 modems moeten retour.
Uit verhaal blijkt niet dat je tussendoor een ander modem hebt ontvangen, heb jezelf via een eigen modem je verbinding gebruikt
Dan had je wel een heel oud modem, nu ik kan je blij maken die hoeft niet gestuurd, alleen de meest recente modems de Zyxel 2812 en de experia 8 modems moeten retour.
Uit verhaal blijkt niet dat je tussendoor een ander modem hebt ontvangen, heb jezelf via een eigen modem je verbinding gebruikt

Ja heb destijds een annex A modem router gekocht.
Het is wel jammer dat Telfort zo'n brief stuurt, geen modem retour dan een rekening van ongeveer 45 Euro,
Weer een punt voor Telfort om aan te werken.....!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi East! Zoals jimny aangeeft, is het retour sturen van jouw oude modem niet nodig, hier kunnen we niet zo veel meer mee. De brief die je krijgt is een standaardbrief, die niet per se is toegespitst op jouw persoonlijke situatie. De 'waarschuwing' mag je dan ook als niet relevant beschouwen in deze kwestie. Weet je zo genoeg? :)

@jimny,

😉

Reageer