Retour gestuurd modem nu al 6 weken onderweg!

• 4 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 738 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +16
Mijn ouders hebben in juni van Telfort een Arcadyan modem gehad omdat de Zyxel kuren vertoonde.

De Zyxel is op 22 juni retour gestuurd aan Telfort. En het pakketje is volgens PostNL nog steeds niet bezorgd.

Wat is hier aan de hand? En lopen mijn ouders nu het risico dat ze een boete moeten betalen?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Een pakket naar een antwoordnummer krijgt heel vaak maar één scanmoment en ik waarschijnlijk wel aangekomen in Culemborg, bovendien hebben je ouders het verzendbiljet dus ook de barcode als bewijs.
Reputatie 4
Badge +3
Dat is vreemd, Franzki! ik heb de vraag zojuist gesteld aan onze logistieke partner. Zodra ik een antwoord hierop heb laat ik je dit weten.

Ik zorg ervoor dat jouw ouders geen enkel risico lopen, dit is slordig vanuit ons.
Reputatie 1
Badge
Hier EXACT hetzelfde probleem: Amino 12 januari j.l. retour gestuurd naar Antwoordnummer, maar blijft maar in het sorteercentrum liggen.... met "bezorgmoment niet beschikbaar".
PostNL gemaild hierover en zij gaven het volgende antwoord:

"U kunt de status van een zending naar een antwoordnummer niet altijd volgen via postnl.nl omdat wij deze zendingen bezorgen via een apart kanaal. Zendingen worden voor een bepaalde tijd opgeslagen en dan in een keer aangeboden bij de antwoordnummerhouder. Dat is in dit geval Telfort. Deze zendingen krijgen geen individuele afleverscan omdat ze gezamenlijk worden aangeboden. U heeft kosteloos een pakket verzonden naar het antwoordnummer, dat betekent ook dat de ontvanger Telfort verantwoordelijk blijft voor de zending.

Wij hebben met Telfort de afspraak dat zij vragen over zendingen die retour worden gestuurd zelf beantwoorden. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice van Telfort. Telfort kan dan aan ons vragen om een onderzoek op te starten naar waar de zending is, en u na afloop op de hoogte brengen van de uitkomst."