beantwoord

Registratie SIMkaart mislukt

• 4 december 2013
  • 4 reacties
  • 1203 keer bekeken

Vandaag ontving ik een nieuwe sim kaart naar aanleiding van mijn aanvraag 4 weken geleden toen de vorige sim een defect boodschap gaf. Ik blij, maar na het activeren in mijntelfort geeft mijn telefoon de boodschap: registratie sim kaart mislukt. Ik kan dus nog steeds niet bellen of gebeld worden. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Denise 5 december 2013, 08:13

@WH2013,

Welkom op het forum! Erg vervelend dat het nog niet gelukt is. Simkaarten die worden geleverd bij een bestelling kunnen helaas niet geactiveerd worden via Mijn Telfort. De snelste manier om de simkaart alsnog te activeren is door contact te leggen met onze telefonische klantenservice (0900-9596). Eventueel kun je mij ook een een privébericht sturen met hierin jouw naw-gegevens, 06-nummer en simkaartnummer.

Denise
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Ff naar een Telfort winkel?
Reputatie 8
Badge +15
Zover ik weet is een simkaart niet te activeren via Mijn Telfort. Het activeren van een nieuwe simkaart voor een bestaand abonnement kun je doen via de klantenservice.
Reputatie 3
Badge +1
@WH2013,

Welkom op het forum! Erg vervelend dat het nog niet gelukt is. Simkaarten die worden geleverd bij een bestelling kunnen helaas niet geactiveerd worden via Mijn Telfort. De snelste manier om de simkaart alsnog te activeren is door contact te leggen met onze telefonische klantenservice (0900-9596). Eventueel kun je mij ook een een privébericht sturen met hierin jouw naw-gegevens, 06-nummer en simkaartnummer.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@WH2013,

Ik heb jouw nieuwe simkaart zojuist geactiveerd. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt?

Denise

Reageer