Regelmatig geen netwerk en klacht wordt slecht afgehandeld

• 10 juli 2014
  • 2 reacties
  • 329 keer bekeken

Reputatie 1
Al ongeveer een jaar heb ik met mijn samsung galaxy s advance regelmatig geen bereik. Ik kan niet gebeld worden of zelf bellen en dit merk ik pas als ik mijn toestel aan/uit zet. Uiteindelijk is door telfort toegegeven na veel 'reparaties' en onderzoek en vooral veel wachten dat het aan de combinatie telfort simkaart en dit toestel ligt. Mijn abb loopt af in jan 2015 en nu was het voorstel per mail dat ik nu kan verlengen met een creditbedrag van €84,- Ik ging ervan uit dat dit bedrag voor het ongemak was, helaas kreeg ik nadat ik akkoord gegaan was met dit voorstel (weer via zo'n vervelend formulier) een mail na 12 werkdagen:

"Om ervoor te zorgen dat u een nieuwe abonnement kunt aanvragen bij Telfort, hebben wij de einddatum van uw huidige contract aangepast. Hierdoor heeft u de mogelijkheid om vanaf vandaag een verlenging bij ons aan te vragen. Dit kunt u doen via uw 'Mijn Telfort', via onze afdeling verkoop op telefoonnummer 0800-1707 of via een Telfortwinkel bij u in de buurt.

Zodra u een nieuwe verlenging heeft aangevraagd en deze is gestart, dan vervalt uw huidige abonnement. De leasekosten die u tot 14 januari 2015 zou moeten betalen komen hierdoor automatisch te vervallen en worden op die manier kwijtgescholden. U ontvangt een retourenvelop om uw leasetoestel in te leveren, wanneer uw abonnement is verlengd."

Lijkt mij logisch dat ik niet meer hoef te betalen voor een telefoon die ik niet meer heb! Komt nog eens bij dat hij het de helft van de tijd niet doet 😠 goeie oplossing voor telfort, maar niet voor mij! dit heb ik dus weer via een contact formulier verzonden en dat ik inmiddels ook weer een week geleden.

Ik word er zo moe en kwaad van, ik zou willen dat dit nou eindelijk een opgelost werd!

2 reacties

Badge
Welkom op het forum jonneke! Wat vervelend dat je al zolang problemen ervaart en dat het nog niet volledig naar tevredenheid is opgelost. Mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken? Na ontvangst van de gevraagde gegevens, laat ik voor jou uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.

Laïla
Reputatie 1
Welkom op het forum jonneke! Wat vervelend dat je al zolang problemen ervaart en dat het nog niet volledig naar tevredenheid is opgelost. Mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken? Na ontvangst van de gevraagde gegevens, laat ik voor jou uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.

Laïla

Bedankt maar het is ineens 😛 opgelost!

Reageer