Recentelijk mijn simkaart geruild voor nanosim ivm iphone 6. Nu wil ik verlengen

• 19 mei 2016
  • 4 reacties
  • 311 keer bekeken

Hallo!

Zoals in de titel staat wil ik mijn huidige abonnement verlengen om gebruik te maken van 4G sinds ik nu een iPhone heb.

Ik heb recentelijk al mijn oude SIM verwisseld voor een nano-SIM. Dit werkt allemaal prima.
Nu heb ik mijn abonnement verlengd, en krijg ik het bericht dat ik een nieuwe simkaart krijg.

Kan ik dit bericht negeren? De vorige keer dat ik verlengde en al een simkaart had kreeg ik dat bericht ook, maar niks thuisgestuurd.
Ik hoop dat het een beetje te begrijpen is.

Alvast bedankt!

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jeffrey, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor je uitzoeken of je nu wel of geen simkaart ontvangt. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jeffrey, bedankt voor jouw gegevens. Klopt het dat je bij het verlengen een vinkje voor een extra simkaart hebt gezet? Zo ja, vandaar dat je nu een extra simkaart ontvangt. Met je huidige simkaart kun je ook prima gebruik maken van 4G. In afwachting van jouw reactie.
Ik kan me niet herinneren dat ik daar een vinkje voor gezet heb. Heb je enig idee wanneer ik gebruik kan maken van 4G? Momenteel kom ik niet verder dan 3G.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jeffrey, mijn vorige reactie was niet helemaal juist, excuses hiervoor. De startdatum van je abonnement gaat in op 18 november 2016 in. Vanaf die tijd kan je gebruikmaken van 4G. Wil je niet zo lang wachten dan kun je in de tussentijd gebruik maken van de 4G internetversneller. Deze kun je via Mijn Telfort activeren. De kosten hiervoor bedragen 4 euro per maand.

Reageer