Proces uitval, overstappen
Waarom gaat het overzetten van XS4all (ook KPN) naar Telfort niet goed?? Ik krijg een mail om mijn gegevens nogmaals in te voeren tewijl ik dat in de winkel ook al had gedaan. Mijn contract is vrij dus kan overstappen!!!
Als ik mijn gegevens via de link invoer krijg ik, en probeer maar eens de klanteservice te bellen..... Goed begin bij Telfort....
http://klantenservice.internet.telfort.nl/Contact-Overstappen.aspx
Automatisch Opzeggen Huidige ProviderProces uitval
Uw vraag is niet verstuurd.
Probeer het (later) opnieuw of neem contact op met de klantenservice.
Als ik mijn gegevens via de link invoer krijg ik, en probeer maar eens de klanteservice te bellen..... Goed begin bij Telfort....
http://klantenservice.internet.telfort.nl/Contact-Overstappen.aspx
Automatisch Opzeggen Huidige ProviderProces uitval
Uw vraag is niet verstuurd.
Probeer het (later) opnieuw of neem contact op met de klantenservice.
Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.