beantwoord

Problemen met Experia Box instellingen

• 27 februari 2014
  • 4 reacties
  • 1392 keer bekeken

Hallo,

Sinds enige tijd heb ik een Experia Box als vervanger voor de ZyXEL P-2602H. De omruil is gedaan op initiatief van Telfort. Nu blijkt dat de Experia Box een ingebouwde firewall heeft met de volgende eigenschappen:

The device provides a stateful inspection firewall which is designed to protect against Denial of Service attacks when activated. Its purpose is to allow a private local area network (LAN) to be securely connected to the Internet. It covers the following features:
1.Access control list - allows users to define the traffic type permitted or disallowed for outgoing traffic. Users can specify the traffic type by network/session layer header like source or destination IP address, port number etc.
2.Stateful Packet Inspection (SPI) - allows users to specify the incoming traffic permitted or disallowed based on the application type, such as TCP/UDP session, FTP session or H.323 session.
3.Denial of Service (DoS) Attack prevention - defends and protects local network (LAN) resources against common attacks such as Ping-fragment-flood, SYN flood or Denial of Service (DoS).

Nu heb ik een toepassing die expliciet niet kan omgaan met SPI. Ik heb de juiste poorten geforward, DMZ geactiveerd , het modem na de wijzigingen enige tijd spanningsloos gemaakt en weer aangezet. Niets helpt.

Is hier een andere oplossing voor?

Cornel
icon

Beste antwoord door C. van Ravenswaaij 28 februari 2014, 02:11

Het probleem is op een andere manier opgelost. Topic kan gesloten worden.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Het helpt misschien als je ook vermeldt over welke toepassing het gaat.
Ok, het gaat om SDR Server, een onderdeel van SDR Radio. Info te vinden op
http://v2.sdrspace.com/AddingAServer.aspx

Alvast bedankt voor de snelle reactie en het meedenken.

Cornel
Reputatie 4
Badge +3

Fijn om te lezen dat er een oplossing voor is. :)

Ik sluit het topic dan ook bij dezen.

Henk