Prijzen te hoog

• 25 juni 2014
  • 7 reacties
  • 1130 keer bekeken

Badge
Over een paar maanden loopt mijn abonnement af maar geen haar op mijn hoofd die erover denkt om nog bij Telfort te blijven met de huidige prijzen.

Voorbeeld:
Telfort 300 belminuten + 1 Gig internet + 4G + onbeperkt SMS = 32 euro per maand
T-Mobile 300 belminuten + 1 Gig internet + 4G(gratis) + onbeperkt SMS = 19,50 euro per maand en nog eens altijd online als je bundel op is.

Komt hier nog verandering in? Want dit is echt van den zotte voor SIM only.

7 reacties

Badge +2
300 min, 100 sms, 1000gb + 4G (landelijk ipv paar plekken) met extra klantenkorting = 21,50 per maand. Waar heb je met whatsapp nog onbeperkt sms voor nodig?
Badge
300 min, 100 sms, 1000gb + 4G (landelijk ipv paar plekken) met extra klantenkorting = 21,50 per maand. Waar heb je met whatsapp nog onbeperkt sms voor nodig?

Zijn er zat die het nog gebruiken. Telfort is de duurste omdat ze extra geld rekenen voor 4G. T-Mobile en Hi rekenen hier niets voor en zijn dus goedkoper plus altijd online als je bundel op is zonder extra kosten. Aangezien ze niets veranderen hieraan zullen ze langzamerhand wel weer klantjes verliezen in plaats van mee gaan met de rest van de concurrenten.

Buiten dat zie ik dat ik weer kan verlengen. Als ik dus 300 belminuten weer neem in combinatie met 1000 MB internet, 4G en 100 SMS dan betaal ik 21,50 euro per maand. Daar is de zogenaamde smartpakker van -8,50 euro al vanaf. Ik ben al aardig lang klant van Telfort maar als nieuwe klant bij de concurrent betaal ik bij T-Mobile daarvoor 19,50 euro per maand met onbeperkt internet en onbeperkt SMS. Bij HI is dat 20,50 per maand maar dan 1500 MB en altijd online.

Telfort zal dus met een betere aanbieding moeten komen anders ben ik weg.
Reputatie 3
@Draconian,

wat vervelend dat je niet tevreden bent met het huidige prijsaanbod van Telfort. Heb je geen verlengaanbod ontvangen?

Ingrid
Badge
@Draconian,

wat vervelend dat je niet tevreden bent met het huidige prijsaanbod van Telfort. Heb je geen verlengaanbod ontvangen?

Ingrid

Ingrid,

Ik kijk altijd zelf via de persoonlijke pagina en zag toevallig dat ik weer kon verlengen. Meest krijg je dan extra korting als vaste klant maar dan nog is de prijs te hoog i.v.m. andere aanbieders. Dit komt alleen door dat 4G verhaal helaas. 4G wil ik dit keer absoluut hebben met mijn LG G2. Dus als u een aanbieding heeft dan hoor ik dat graag via privé bericht of 06 nummer:-).
Alvast bedankt.
Reputatie 3
@Draconian,

vreemd dat je geen verlengaanbod ontvangen hebt. Ik kijk graag na wat ik hierin voor jou kan betekenen. Je kunt jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht aan mij kenbaar maken.

Ingrid
Badge +2
Heb je bij Hi voor die €20,50 ook 300 minuten (sowieso niet 'Na 10 minuten gratis')? Zo nee, dan zou je bijv kunnen rekenen met 150,100,1000 mb + 4G = €19?
Reputatie 3
@Draconian,

ik heb vernomen dat er contact met jou gelegd is en dat jullie tot een oplossing gekomen zijn. Heel fijn om te vernemen. Als je nog eens hulp nodig hebt, verneem ik graag van je.

Ingrid

Reageer