beantwoord

Pre-order actie LG G4 - gratis 64 gb sd kaart

• 14 juni 2015
  • 6 reacties
  • 748 keer bekeken

Reputatie 1
Is er iemand die middels de pre-order actie van de LG G4 wél de gratis SD kaart heeft ontvangen? Just curious ....
icon

Beste antwoord door Daphne 15 juni 2015, 12:55

@Doornroosje69,

Welkom op het forum!

Vaak zijn dit soort acties van de fabrikant. Je kunt hierover contact leggen met LG. Laat je weten hoe het is afgelopen? Ook mijn excuses voor eventuele onduidelijkheid hierover.

Daphne
Bekijk reactie

6 reacties

Badge +2
@Doornroosje69,

Welkom op het forum!

Vaak zijn dit soort acties van de fabrikant. Je kunt hierover contact leggen met LG. Laat je weten hoe het is afgelopen? Ook mijn excuses voor eventuele onduidelijkheid hierover.

Daphne
Reputatie 1
@Doornroosje69,

Welkom op het forum!

Daphne

Beste Daphne,
dank voor je bericht.
heb inmiddels contact gehad met LG en de volgende reactie van hen ontvangen:

Geachte mevrouw Bijsterbosch,

Bedankt voor uw email en gefeliciteerd met uw nieuwe G4!

Het klopt dat u de SD kaart van LG krijgt, echter moet de dealer (in uw geval Telfort) het aangeven bij ons en dan zal de SD kaart naar Telfort worden gestuurd.
Het is niet zo dat wij de SD kaart rechtstreeks naar de klant sturen. Verder is de voorwaarde dat u het toestel heeft besteld als pre order.

Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey Sterrenburg
Customer Service Representative
LG Electronics Benelux

Hoop van harte dat Telfort hierop actie wil ondernemen want ik heb de pre-order mede bij Telfort geplaatst omdat ik daar dan een gratis SD kaart bij zou ontvangen.

vriendelijke groet,
Abeline
Badge +2
@Doornroosje69,

Dank voor de reactie en mijn excuses dat ik niet eerder heb gereageerd. Inmiddels heb ik intern om meer informatie gevraagd. Zodra ik meer weet, meld ik dat hier.

Daphne
Reputatie 1
Top,
alvast bedankt voor je moeite!
groet,
Abeline

@Doornroosje69,

Dank voor de reactie en mijn excuses dat ik niet eerder heb gereageerd. Inmiddels heb ik intern om meer informatie gevraagd. Zodra ik meer weet, meld ik dat hier.

Daphne
Badge +2
@Doornroosje69,

Update:
Inmiddels is er geschakeld met ons verzendhuis en na ontvangst van een terugkoppeling bericht ik je opnieuw.

Daphne
Reputatie 1
@Doornroosje69,

Update:
Inmiddels is er geschakeld met ons verzendhuis en na ontvangst van een terugkoppeling bericht ik je opnieuw.

Daphne

Hoi Daphne,
inmiddels zijn we ruim 2 weken verder. Ik heb niets meer vernomen. Voel me nu gedwongen om zelf een sd kaart te gaan aanschaffen (telefoon loopt vol) wat ik echt heel erg kwalijk vind.
Hoor graag wanneer de ik van jullie de bij de pre-order toegezegde sd kaart ontvang,
vriendelijke groet,
Abeline Bijsterbosch

Reageer