beantwoord

Postcodecheck

• 11 april 2019
  • 13 reacties
  • 295 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Afgelopen maandag postcode check gedaan voor een nieuw abonnement .
Postcode werd toen herkend.
Vandaag weer postcode check gedaan nu zegt hij postcode niet gevonden.
Het gaat om een nieuwbouw huis en reggefiber heeft een aansluiting aangelegd.
Ook bij kpn en t- mobile wordt de postcode gewoon herkend.
Wat gaat er verkeerd bij Telfort.
Postcode ***

Admin: privégegevens naar profiel verplaatst en screenshot met privégegevens verwijderd
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 april 2019, 15:41

Ik zie het inderdaad, ik heb ook even meegekeken naar de postcode. Volgens mijn gegevens is de verbinding nog niet opgeleverd. Dit zal naar verwachting zo rond de 15e gebeuren zoals het er nu uitziet. In ieder geval kunnen er meerdere verklaringen zijn voor het feit dat het vorige week wel zichtbaar was en nu niet meer. Reggefiber levert namelijk vaak per wijk op. Als dan bijvoorbeeld een straat wat vertraging op loopt, dan kan de datum verplaatsten voor de aansluitingen die al gereed zijn. Ook kan het een foutje zijn geweest. Ik durf er geen klap op te geven wat het exact is geweest. Helaas kan je pas aanvragen als de aansluiting is opgeleverd, het lijkt er echter op dat dit na 1 mei het geval is en dan kan je niet meer bij ons aanvragen. Uiteraard wel bij KPN.
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @ruud68 , je kunt ook eens via onderstaande link kijken of er een aansluiting op je postcode/huisnummer aanwezig is:
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Reputatie 2
Badge +2
Ik vind het raar dat je bij kpn en andere providers wel kunt bestellen,en afgelopen maandag deed hij het bij Telfort ook gewoon.
Gekke vraag je wilt niet je abonnement verhuizen?
Zoals je wellicht weet stopt de verkoop van Telfort abonnementen wellicht speelt dat mee.
Reputatie 2
Badge +2
Nee het gaat om een nieuw abonnement voor een woning die volgende week opgeleverd wordt.
Reggefiber heeft aan aansluiting gereed gemeld .
De provider moet nu de data ophalen bij reggefiber zodat de postcode zichtbaar wordt.

Misschien leest er een Telfort medewerker mee die dit proces in gang kan zetten.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @ruud68, ik lees zeker mee. Ik begrijp dat je gaat verhuizen naar een nieuwbouwwoning. Reggefiber heeft de aansluiting al opgeleverd, maar je komt niet meer door de postcodecheck. 😞 Ik wil graag eens met je meekijken, maar ik denk dat de snelste weg is om even te bellen met 0800-1707. Wil je laten weten of het gelukt is?
Reputatie 2
Badge +2
Bart-telfort,
Ik heb 0800-1707 gebeld,maar daar konden ze ook niets doen.
Ik heb je we een pb gestuurt.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het inderdaad, ik heb ook even meegekeken naar de postcode. Volgens mijn gegevens is de verbinding nog niet opgeleverd. Dit zal naar verwachting zo rond de 15e gebeuren zoals het er nu uitziet. In ieder geval kunnen er meerdere verklaringen zijn voor het feit dat het vorige week wel zichtbaar was en nu niet meer. Reggefiber levert namelijk vaak per wijk op. Als dan bijvoorbeeld een straat wat vertraging op loopt, dan kan de datum verplaatsten voor de aansluitingen die al gereed zijn. Ook kan het een foutje zijn geweest. Ik durf er geen klap op te geven wat het exact is geweest. Helaas kan je pas aanvragen als de aansluiting is opgeleverd, het lijkt er echter op dat dit na 1 mei het geval is en dan kan je niet meer bij ons aanvragen. Uiteraard wel bij KPN.
Reputatie 2
Badge +2
Bart-telfort
Bedankt voor het uitzoeken.
Met de oplevering de 15e bedoel je 15 april ??
We wachten het dan nog maar even af ,de de hoop dat het voor 30 april lukt.
Reputatie 8
Badge +11
O, excuses. Ik dacht dat ik dat er bij had gezet. Helaas is het de 15e mei zoals het nu lijkt. 😞
Reputatie 2
Badge +2
Dat is inderdaad slecht nieuws.
Laten we dan maar hopen dat het eerder is.
In ieder geval hartelijk bedankt voor de info.
Reputatie 8
Badge +11
Ja dat is zeker slecht. 😞 Ik had je graag wat anders willen vertellen, maar helaas kan ik het niet mooier maken, dan dat het is.

Reageer