beantwoord

Postadres is anders tot datum overdracht

Caronline
Hallo Telfort,

Deze vraag is al eerder gesteld, maar ik kan niet verder met het antwoord. Zodra ik op mijn nieuwe adres woon, wil ik graag internet. Daarom heb ik het op tijd aangevraagd. Het is alleen erg belangrijk dat alle correspondentie en de spullen die ik nodig heb voor de aansluiting, naar een ander adres worden gestuurd, omdat degene die nu in het huis woont een huurder is die helemaal niet zit te wachten op mij als koper. De kans is groot dat die spullen in de vuilnisbak belanden en dat risico wil ik niet nemen. Het kan niet heel moeilijk zijn om het wachtwoord en de materialen naar een ander adres te sturen toch?

Met vriendelijke groet,
Caroline
icon

Beste antwoord door Stephen 26 februari 2018, 14:55

Nog bedankt voor de gegevens Caroline! Zojuist een bevestiging ontvangen dat het installatiepakket wordt naar het alternatieve adres verzonden.

Bekijk reactie

4 Reacties

Babylonia
Reputatie 8
Zou je denken, maar heb daar in het verleden al diverse draadjes over gelezen waarbij dat niet in het systeem zit om het ergens anders naar toe te sturen. Dacht alleen de uitzondering naar een afhaal-adres bij een postagentschap??

Maar even bericht van webcare afwachten wat die te melden hebben.

Overigens ook als koper, is een huurder van een vorige eigenaar daar nog niet 1,2,3 uit het huis hoor.
https://www.juridischloket.nl/wonen-en-buren/huurwoning/huurcontract-opzeggen-door-verhuurder/
Caronline
Babylonia schreef:

Zou je denken, maar heb daar in het verleden al diverse draadjes over gelezen waarbij dat niet in het systeem zit om het ergens anders naar toe te sturen. Dacht alleen de uitzondering naar een afhaal-adres bij een postagentschap??

Maar even bericht van webcare afwachten wat die te melden hebben.

Overigens ook als koper, is een huurder van een vorige eigenaar daar nog niet 1,2,3 uit het huis hoor.
https://www.juridischloket.nl/wonen-en-buren/huurwoning/huurcontract-opzeggen-door-verhuurder/

Dankje. Afhalen bij een postagentschap zou ook prima zijn. Maar hoe regel ik dat? Ik wacht het bericht van de webcare af inderdaad.
Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Caroline, welkom op het forum! Ik kan begrijpen dat je de gegevens en apparatuur graag op een ander adres ontvangt.
Bij je bestelling kan je aangeven of je je contract per post of mail wenst te ontvangen. Je kunt dan het beste kiezen om deze per mail te ontvangen. Zie levering. Heb je dit ook gedaan?
Als je mij een alternatief adres kenbaar maakt via een privébericht dan kan ik ervoor zorgen dat het installatiepakket naar dat adres wordt verstuurd. In afwachting van jouw reactie.
Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Nog bedankt voor de gegevens Caroline! Zojuist een bevestiging ontvangen dat het installatiepakket wordt naar het alternatieve adres verzonden.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)