per abuis een dubbel contract afgesloten

• 18 juli 2012
  • 5 reacties
  • 1569 keer bekeken

geachte,
ik wil graag hulp, daar ik op 9.juli.2012. een abonnement heeft afgesloten voor mijn mobielen telefoon
bij the phone house . in bergen op zoom. de reden was dat zij voor mij een zeer goedkoop abonnement hadden
deze was . smart start so 70. voor €3,95 per maand. waarop ik toen heb gezegd dat lijkt mij wel wat waarop toen de
balie medewerkster. mej. marisse. van the phone house. in bergen op zoom mij heeft gezegd dat kan wij gaan even allen gegevens na van u. nu daar was geen enkel probleem u kan gewoon bij ons dit abonnement afsluiten
dat zij toen ook heeft gedaan . maar wat gebeurd er 3 dagen later ,wordt ik teruggebeld door the phone house. met de
mededeling, het is alsnog afgewezen . u heeft nog een contract bij telfort. hier heb ik helemaal niet bij stil gestaan
dus ik heb toen gelijk tegen dat meisje gezegd dan gaat niet door , dit was binnen 4 dagen, maar er is ook nog een opzegtermijn van 7 werkdagen. , ik heb dit medegedeeld . en nu zeggen zij wij zijn geen partij meer . u moet bij t-mobile zijn
nu daar heb divese keren contact mee gehad . en die zeggen mij nee hoor die verantwoording leg bij . the phone house
die kunnen gewoon dit contract ontbinden. maar toch blijven zij mij afschepen . met dat kunnen wij niet. moet u toch echt bij t- mobile zijn . ik ben gewoon ten einde raad, daarom is mijn vraag wat moet ik nu nog verder doen
meschien dat iemand mij hiermee kan/wil helpen.
groetjes, jan

Edit moderator: Bericht aangepast

5 reacties

@barcalona43, Wij hebben vorige week nog een klacht gehad van iemand die eigenlijk op het Tele-2 forum moest zijn, vandaar mijn opmerking. Het was uit uw eerste bericht niet op te maken dat u een Telfort klant bent die problemen heeft met T-Mobile. U mag vermelden wat u wil, u heeft mij denk ik verkeerd begrepen. Ik adviseer u om uw bericht op het forum van T-Mobile te plaatsen, misschien kan een medewerker van T-Mobile u verder helpen. Ik kan helaas niets voor u betekenen in uw kwestie met The Phone House en T-Mobile. Wellicht dat andere gebruikers nog advies voor u hebben. PS. Het is niet nodig om uw bericht in Capslock te typen, dit is tevens ook tegen de huisregels in. Laïla

zou u dan zo vrindelijk willen zijn  om mijn geplaatsten berichten te verwijderen
u kan zelf wel bedenken waarvoor ik u dit vraag
gr jan,
Badge
@barcalona43,

Wij hebben vorige week nog een klacht gehad van iemand die eigenlijk op het Tele-2 forum moest zijn, vandaar mijn opmerking. Het was uit uw eerste bericht niet op te maken dat u een Telfort klant bent die problemen heeft met T-Mobile. U mag vermelden wat u wil, u heeft mij denk ik verkeerd begrepen.

Ik adviseer u om uw bericht op het forum van T-Mobile te plaatsen, misschien kan een medewerker van T-Mobile u verder helpen. Ik kan helaas niets voor u betekenen in uw kwestie met The Phone House en T-Mobile. Wellicht dat andere gebruikers nog advies voor u hebben.

PS. Het is niet nodig om uw bericht in Capslock te typen, dit is tevens ook tegen de huisregels in.

Laïla
Welkom op het forum barcalona43! Dit is het forum van Telfort en niet van T-Mobile. Laïla

LAILA,

ZOU U ALLE 2 MIJN BERICHTEN WILLEN VERWIJDEREN , WANT IK HEB DE INDRUK
DAT U HETZELFDE SPELLETJE MET MIJ SPEELT, IK DACHT TOCH ECHT DAT ER NOG EERLIJKE MENSEN WAREN DIE EEN INVALIDE MAN VAN 70 JAAR ,MET ZO,N SCHANDALIGE BEHANDLING ZOU HELPEN - DIE KLANT BIJ U TELFORT IS.
MAAR HELAAS IK HEB MIJ TOCH IN U VERGIST????
GR,
Het is voor mij een vraag om hulp waar deze hulp vandaan komt , is niet van belang

T- mobile. En the phone house . Uit bergen op zoom. Daar dit is gebeurd. Dat zijn

diegenen die mij hiermee niet willen helpen om dit contract alsnog stop te zetten

Zij sturen mij van het kastje naar de muur. Dan moet ik weer naar t-mobile bellen

Dan weer naar the phone house. Dit is vandaag heel de morgen zo gegaan

Maar deze grote maatschappij ! Die zo mooi overkomt voor de gewonen mensen behandelen

Je gewoon als vuil. Mijn vraag is dan ook zijn er meschien nog meer mensen die problemen hebben

Of hebben gehad met t-mobile. Of met the phone house.. Zou ik dat graag horen.

en wat betreft telfort is mijn huidige provaeder ,daar is mijn vraag ook niet tegen gericht daar is niets mis mee.

Mvg j.kijzers

beste laila,

als ik niet mag mededelen  op dit forum van mijn Telfort. wat ik heb meegemaakt
 kan u beter  mijn berichtjes verwijderen, want ik beledig geen mens ik vraag alleen maar om hulp meer niet
kan ik beter mij afmelden
gr jan,
Badge
Welkom op het forum barcalona43! Dit is het forum van Telfort en niet van T-Mobile.

Laïla

Reageer