beantwoord

Pakket bezorging

Bas Hoogendoorn
Goede morgen,

Ik heb via telfort een nieuw thuis abonoment genomen echter ben ik nog niet woonacbtig op het adres. Nou krijg ik vanochtend een bericht dat morgen een pakket wordt geleverd. Aangezien ik er nog niet woon kan ik dit pakket niet aannemen.

Wat kan ik nu doen?

Met vriendelijke groet,

Bas Hoogendoorn
icon

Beste antwoord door jimny 5 oktober 2017, 12:45

Is het een nieuwbouw huis wat nog niet is opgeleverd dan loop je de kans dat post.nl het pakket retour gaat sturen.
Echter is het een bestaand huis + postcode etc dan krijg je na de 2e aanbieding een kaartje in de bus en daarmee kun je d.m.v. de code die op het kaartje staat het pakket naar je huidig adres laten doorsturen of gewoon afhalen op het vermelde post.nl service punt

Bekijk reactie

2 Reacties

GJC
Reputatie 4
Badge +1
Weinig, als bezorging (meermaals) niet lukt krijg je een afhaalbewijs (ik weet niet of dat de juiste term is) en kun je daarmee het pakket ophalen op het afhaalpunt van PostNL.
jimny
Reputatie 5
Badge +2
Is het een nieuwbouw huis wat nog niet is opgeleverd dan loop je de kans dat post.nl het pakket retour gaat sturen.
Echter is het een bestaand huis + postcode etc dan krijg je na de 2e aanbieding een kaartje in de bus en daarmee kun je d.m.v. de code die op het kaartje staat het pakket naar je huidig adres laten doorsturen of gewoon afhalen op het vermelde post.nl service punt

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)