beantwoord

Overstapservice faalt, ik betaal alsnog dubbel bij Telfort en KPN.

• 17 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 470 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo Telfort, ik ben vrijdag gebeld door jullie klachtentelefoon omtrent een lopende zaak. Ik was toen op een begrafenis en kon dus niet opnemen, ook al werd ik 4 maal binnen 5 minuten gebeld .. (psycho?). Wordt ik vandaag nog gebeld over mijn klacht?

Gaat om het volgende, ik ben al jarenlang mobiel klant, en heb begin september besloten over te stappen van KPN internet en TV naar Telfort Internet en TV. Zo heb ik alles bij Telfort, dacht ik... Telfort ging voor mij alles regelen omtrent overstap en ik hoefde niets te doen.
vanaf 22 september ging het contract over, en heb ik ook alles zelf geïnstalleerd. Tot zo ver, alles prima!
15 september kreeg ik nog een vage brief van KPN dat er een verzoek binnen was gekomen tot overstappen, ik heb KPN gebeld van wat moet ik doen ?Helemaal niets meneer, Telfort en KPN lossen het voor u op.

Vorige week nog altijd geen bericht van KPN gehad over het terugsturen van de apparatuur, toch maar eens gebeld naar KPN hoe of wat. Toen bleek dat Telfort helemaal niet had opgezegd, ze hebben wel een verzoek ingestuurd maar zelf de klantnummers door elkaar gehaald.
Vervolgens heb ik al 4 keer kunnen bellen a 50 ct per gesprek en 2 uur van mijn kostbare tijd. En ik zou worden teruggebeld.

Resultaat is, ik zit nu dus met een factuur van KPN van afgelopen maand, terwijl ik al bijna een maand gebruik maak van Telfort en niks meer van KPN afneem. KPN stuurt mij door naar Telfort, aangezien jullie het niet hebben opgezegd wat jullie wel beloofd hebben.

Er zou 20 september een email zin gestuurd over de overstap wat problemen gaf, volgens uw collega, maar deze is bij mij nooit aangekomen. Ik heb dus altijd van niks geweten. Vindt het ook erg sneu dat er geen telefoontje wordt gepleegd bij geen reactie op deze 'spook email.

Al met al, Ik stap over naar Telfort, Telfort beloofd mij de overstap te regelen, resultaat is ik zit alsnog met dubbele kosten. Daarnaast betaal ik 30 euro voor aansluitkosten terwijl ik 1) al lang mobiel klant ben en 2) ik alles zelf heb kunnen installeren. Tot nu toe kost de overstap me al 30+47,50 (1 maand dubbele kosten aan KPN voor nop) = 77,50 euro. En dan heb ik het nog niet eens over de combivoorbeel factuur korting van 5 euro die ik de eerste maand niet doorberekend heb gekregen.

Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door NickDorst 21 oktober 2016, 15:09

Zojuist gebeld door Walter E. van jullie bedrijf. Erg vriendelijk en efficient hebben wij het euvel kunnen verhelpen.

Wij zijn tevreden met de oplossing.

Bedankt Telfort en Walter.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 1
Naast een zestal berichten op facebook (telkens van weer een andere medewerker) heb ik nog altijd geen telefoontje gehad wat mij door elk persoon wel wordt beloofd.. wordt ik nog geholpen?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Nick, welkom op het forum! Ik betreur het dat de overstap niet goed is gelopen. Ik ontvang alvast graag je adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik het een en ander voor je uitzoeken en ben ik je dan verder van dienst.
Reputatie 1
Zojuist gebeld door Walter E. van jullie bedrijf. Erg vriendelijk en efficient hebben wij het euvel kunnen verhelpen.

Reputatie 8
Badge +7

Bedankt voor het melden. :)
Fijn weekend!