beantwoord

Overstappen wordt wel erg lastig gemaakt

• 21 juli 2015
  • 1 reactie
  • 158 keer bekeken

Beste telfort.
Ik probeer een simonly abonnement af te sluiten en heb de hele aanvraag doorlopen. Vervolgens moet ik 0.01 cent betalen ter verificatie van mijn bankrekening terwijl ik al jaren klant ben met bv interactieve televisie. Alle gegevens zijn reeds bij jullie bekend en toch word ik hiermee lastig gevallen. Omdat ik geen random reader bij de hand had kon de betaling niet voldaan worden en moet er nu via een pakketdienst de simkaart bezorgt worden. In plaats van alsnog een mogelijkheid te geven om te betalen(hoewel ik het dikke onzin vind). Hierover wordt ik platgebeld/gesmst op tijden dat ik hier niks mee kan. Het zelf inplannen zoals wordt aangegeven werkt helaas niet op jullie site en geeft continu de melding:
Er is helaas een fout opgetreden. Probeert u het nog een keer of bel 0900-7770666 (lokaal tarief) om telefonisch een afspraak te maken.
Kortom: Hoe gaan we dit oplossen zonder dat er een telefoongesprek aan te pas komt?
icon

Beste antwoord door Daphne 21 juli 2015, 14:44

Welkom op het forum Ch13lz!
Fijn dat je een abonnement wilt afsluiten en jammer van deze samenloop van omstandigheden. Wil je alsnog gebeld worden op een tijdstip dat beter uitkomt? Laat het aan mij weten in een privébericht aangevuld met jouw naw-gegevens, e-mailadres, 06-nummer en het tijdstip waarop je het beste aanspreekbaar bent (tussen 09.00 en 21.00). Ik kijk uit naar jouw reactie!

Daphne
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +2
Welkom op het forum Ch13lz!
Fijn dat je een abonnement wilt afsluiten en jammer van deze samenloop van omstandigheden. Wil je alsnog gebeld worden op een tijdstip dat beter uitkomt? Laat het aan mij weten in een privébericht aangevuld met jouw naw-gegevens, e-mailadres, 06-nummer en het tijdstip waarop je het beste aanspreekbaar bent (tussen 09.00 en 21.00). Ik kijk uit naar jouw reactie!

Daphne

Reageer