beantwoord

Overstappen van zpp klant t-mobile naar telfort particulier

• 25 december 2014
  • 1 reactie
  • 167 keer bekeken

Ik zou graag als mijn mobiele abonnement van t-mobile ten einde loopt overstappen met nummer behoud naar telfort. Het enige probleem is dat ik bij de huidige aanbieder een opzeg termijn heb van 3 maanden. En ik via de telfort site pas 2 maanden voor het einde van mijn huidige abonnement een nieuwe kan aanvragen. Hoe kan ik dit het beste doen? Of moet ik gewoon een andere nummer nemen?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 25 december 2014, 22:32

Hoi Evelien en welkom op het forum. :)

Je kunt gewoon een nieuw abonnement nemen en daarbij nummerbehoud aanvragen.
Zakelijke aansluitingen hebben inderdaad een opzegtermijn van 3 maanden. Dit zou betekenen dat je 1 maand dubbele maandkosten zal hebben. De goedgekeurde datum nummerbehoud is tevens de opzegging bij T-Mobile.

Bel anders zaterdag naar de bestellijn op 0800 1707. Zij kunnen je verder helpen en meer informatie geven.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Evelien en welkom op het forum. :)

Je kunt gewoon een nieuw abonnement nemen en daarbij nummerbehoud aanvragen.
Zakelijke aansluitingen hebben inderdaad een opzegtermijn van 3 maanden. Dit zou betekenen dat je 1 maand dubbele maandkosten zal hebben. De goedgekeurde datum nummerbehoud is tevens de opzegging bij T-Mobile.

Bel anders zaterdag naar de bestellijn op 0800 1707. Zij kunnen je verder helpen en meer informatie geven.