Overstappen KPN-Telfort

• 6 september 2016
  • 12 reacties
  • 501 keer bekeken

Al 2 weken lang proberen wij van KPN over te stappen naar Telfort alles in 1. Vandaag voor de 3de keer een poging gedaan. Aan de telefoon keurig alles in orde, dan komt de bevestiging. En dan blijkt voor de 3de keer, dat Telfort fouten maakt. IPV 2 telefoonnummers porteren, Porteren ze maar 1 nummer.
2de nummer kunnen ze niet meer toevoegen, dus zou de boel geannuleerd moeten worden, dag wachten en dan voor de 4de keer poging wagen.
Niet geannuleerd, omdat ik van mening ben dat dit wel een heel gemakkelijke manier is om een eigen fout (bestelling aan de telefoon is keurig herhaald en was helemaal correct) te verdoezelen.
Niet te spreken over de service..
Je zou toch denken dat deze KPN dochter blij zou zijn met elke klant. (blijkbaar niet)

Hoe op te lossen. ??????

12 reacties

Reputatie 8
Badge +9
[...]
En dan blijkt voor de 3de keer, dat Telfort fouten maakt. IPV 2 telefoonnummers porteren, Porteren ze maar 1 nummer.

Ik denk dat de boel 'vastloopt' omdat je bij Telfort maar 1 telefoonnummer kan hebben..!?
2 nummers porteren lukt dus niet.
[...]
En dan blijkt voor de 3de keer, dat Telfort fouten maakt. IPV 2 telefoonnummers porteren, Porteren ze maar 1 nummer.

Ik denk dat de boel 'vastloopt' omdat je bij Telfort maar 1 telefoonnummer kan hebben..!?
2 nummers porteren lukt dus niet.

2de nummer kan wel, deze optie krijg je zelfs bij het online overstappen formulier. kost 2,50 per maand extra en voor elk nummer betaald je 10 euro porteringskosten.
Reputatie 8
Badge +7
Beste BikerBoyTex, welkom op het forum! Het is jammer dat het niet lukt om je 2e nummer te porteren. Graag ontvang ik je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb het verzoek voor nummerportering ingediend. Mijn collega's gaan dit oppakken en nemen binnen twee werkdagen contact met jou op. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Laat je even weten wanneer het is gelukt?
Reputatie 8
Badge +7
Beste BikerBoyTex, mijn collega heeft geprobeerd om contact met jou op te nemen maar helaas gaat jouw mobiel niet over. Staat deze uit?
Het is vanaf 6 oktober mogelijk om een tweede nummer aan te vragen. Je bestelling is momenteel in behandeling waardoor er nu geen wijzigingen kunnen worden doorgevoerd.
Raar, hij staat gewoon aan, getest en gaat gewoon over. Ik stuur prive het nummer opnieuw. Misschien typfoutje.

Maar dat 2de nummer, kan het bestaande nummer dan evengoed behouden blijven, dit ivm voorbedrukt zakelijk briefpapier ?

Beste BikerBoyTex, mijn collega heeft geprobeerd om contact met jou op te nemen maar helaas gaat jouw mobiel niet over. Staat deze uit?
Het is vanaf 6 oktober mogelijk om een tweede nummer aan te vragen. Je bestelling is momenteel in behandeling waardoor er nu geen wijzigingen kunnen worden doorgevoerd.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor je reactie. Ik ga er vanuit dat dit mogelijk is en heb dit voor de zekerheid gevraagd. Na het weekend ontvang je hier antwoord op. Voor nu wens ik je een fijn weekend!
Jij ook fijn weekend, geniet van de (na)zomerzon

Bedankt voor je reactie. Ik ga er vanuit dat dit mogelijk is en heb dit voor de zekerheid gevraagd. Na het weekend ontvang je hier antwoord op. Voor nu wens ik je een fijn weekend!
30 september is de lijn technisch opgeleverd, op 1 oktober hebben we het modem op het 2de aderpaar geinstalleerd, waarna de internetverbinding en tv tot stand kwam. Alleen Voice komt niet online. Hierover al meermalen contact gehad. Ook vandaag weer, is doorgegeven en zou "een schakelaar" waarschijnlijk niet omgezet zijn. Maar voorals nog geen vaste lijn. (we hebben het hier wel over een nummer van een timmerbedrijf, het missen van het telefoonlijntje is dus zeer ongewenst.
Reputatie 8
Badge +7
Ik betreur het dat je dat je nog geen gebruik kunt maken van de vaste lijn. We doen onze uiterste best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Excuses voor het ongemak.
Maar weer eens wat kolen op het vuur gooien. Inmiddels ruim maand verder en nog steeds geen vaste lijn te bekennen.
Diep triest. Vorige week hierover gebeld en meteen afgesproken dat ze mij begin deze week weer zouden bellen over de voortgang.
Afspraken maken is blijkbaar erg moeilijk.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo BikerBoyTex, excuses dat je niet bent gebeld. Dat was inderdaad zo afgesproken. Mijn collega's zijn nog aan het uitzoeken wat er mis gaat. Ondertussen heb ik deze case uitgezet bij onze afdeling Klantrelaties. Binnen twee werkdagen neemt een medewerker van deze afdeling contact met jou op en zal contact met jou onderhouden totdat alles is opgelost. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.

Reageer