overgaan naar nieuw abbo??

• 10 oktober 2012
  • 18 reacties
  • 4038 keer bekeken

Badge
Op dit moment hebben wij als voormalig tiscali-klant  het volgende contract:
- Telfort internet 20 mb voor 21 euro pm
- Telfort vast bellen voor 10 euro pm
Totaal dus ca 31 eur pm

Zou graag het internet gedeelte willen verhogen naar internet standaard voor 20 euro pm echter hoe hou ik het Telfort vastbellen, want vooral dat bellen is een stuk duurder geworden , nu hebben wij alleen een starttarief van 5ct naar vaste nummers en dat wil ik uiteraard houden.

Lukt dit? en wat wordt dan mijn totaal te betalen bedrag over het internet en bellen incl BTW 

edit:

lukt dus wordt omgezet naar internet standaard en vastbellen voor 25 euro p/m.

Toch raar dat bestaande abbonnees dit pas na het lezen van een forum achter kunnen komen, dat ze eigenlijk teveel betalen. Geeft toch een bepaald naar gevoel.

18 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Op dit moment hebben wij als voormalig tiscali-klant  het volgende contract:
- Telfort internet 20 mb voor 21 euro pm
- Telfort vast bellen voor 10 euro pm
Totaal dus ca 31 eur pm

Zou graag het internet gedeelte willen verhogen naar internet standaard voor 20 euro pm echter hoe hou ik het Telfort vastbellen, want vooral dat bellen is een stuk duurder geworden , nu hebben wij alleen een starttarief van 5ct naar vaste nummers en dat wil ik uiteraard houden.

Lukt dit? en wat wordt dan mijn totaal te betalen bedrag over het internet en bellen incl BTW 

edit:

lukt dus wordt omgezet naar internet standaard en vastbellen voor 25 euro p/m.

Toch raar dat bestaande abbonnees dit pas na het lezen van een forum achter kunnen komen, dat ze eigenlijk teveel betalen. Geeft toch een bepaald naar gevoel.

Hallo rieny,

Waar op het forum heb je dit precies gelezen?
En is het zeker weten met vast bellen voor alleen starttarief?

Tevens zou ik graag willen weten wat je huidige download snelheid is en wat het gaat worden.
Badge
beste, dat heb ik op dit  forum en op tweakers gelezen, waarna ik e.e.a. heb uitgezocht.

Zitten nu op ca 18 mb en zou gaan naar ca 23 mb.

Over dat vast bellen is bevestigd en  door de  servicedesk en staat ook in het door mij ontvangen email
Badge
rieny, heb je dit gedaan via Mijn Telfort? Dus je hebt alleen je internet abo gewijzigd en dan gaat telefonie (onder de 'oude' voorwaarden) vanzelf mee? Hier ben ik even benieuwd naar 🙂
Badge
Gebeld met telfort en het abbo om laten zetten en duidelijk gezegd en laten herhalen dat ik het telefoongedeelte volgens de "oude" voorwaarden wil blijven hoden ,dus alleen een starttarief met bellen.( alleen het bedrag ging van ca 10 euro pm naar 5 euro pm)
Badge +2
Dat is correct; bestaande abonnees met vast bellen kunnen verlengen met bestaande vast bellen voorwaarden.
Badge
Dank jullie wel, ik ga er een dezer dagen dan ook even telefonisch achteraan 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Bedankt rieny, klopt inderdaad... dus ik ga ook weer vrolijk een jaartje verder met Telfort.
Reputatie 8
Badge +17
Wie zijn huidige internet plus en vast bellen wil verlengen naar internet standaard 30 mb en vast bellen in de huidige vorm wil behouden, kan het hier op het forum regelen met Jelmer moderator Telfort, de kosten zijn dan 25,08 euri per maand.
Het handigst is dat indien je het via het forum wilt regelen dat je dan een nieuw topic aanmaakt met de tekst abo velengen etc etc zodat het voor Jelmer en Jeroen van Telfort ook overzichtelijk blijft.
Reputatie 8
Badge +10
Wie zijn huidige internet plus en vast bellen wil verlengen naar internet standaard 30 mb en vast bellen in de huidige vorm wil behouden, kan het hier op het forum regelen met Jelmer moderator Telfort, de kosten zijn dan 25,08 euri per maand.
Het handigst is dat indien je het via het forum wilt regelen dat je dan een nieuw topic aanmaakt met de tekst abo velengen etc etc zodat het voor Jelmer en Jeroen van Telfort ook overzichtelijk blijft.

Nee, waar slaat dit nou weer op, je kan je verlenging toch regelen via "Mijn Telfort"?

Daar hoeft "iedereen" toch geen nieuw topic voor te maken? Doe effe normaal! :mad::mad:
Reputatie 8
Badge +17
Dit is een openbaar forum dat van Telfort is en beslist niet van ene Kees Jan die vaak denkt dat hij de regels hier bepaald op dit forum verder deel ik je mede Kees Jan dat ik hierover verder niet meer met jou over in discussie ga, tenslotte ben ik de oudste dus ook de wijste van ons twee
Reputatie 8
Badge +10
Ik bepaal hier de regels niet hoor...

Het was niet persoonlijk bedoeld, maar ik vind het totaal misplaatst dat er geadviseerd wordt om het forum te misbruiken voor iets dat gewoon via "Mijn Telfort" geregeld kan worden. Dan schiet het forum zijn doel voorbij, snap je?

de opmerking over leeftijd en "de wijste zijn" zie ik in de context totaal niet geplaatst, want je weet mijn leeftijd niet écht, of wel? stuur maar een PB als je gaat raden... 😉
Reputatie 8
Badge +17
Beste Kees Jan,
zoals je wel weet heb ik het zelf ook via dit forum gedaan, nadat ik telefonisch was benaderd door  Telfort die maar een doel had en dat verlengen inclusief TV en op verdere vragen geen antwoord wist te geven.
Op dezelfde vragen geeft Mijn Telfort ook geen duidelijkheid , op mijn vragen via een pm heeft Jelmer indertijd duidelijk geantwoord en mijn abo was binnen een week verlengd, in de standaard mail over deze verlenging  van Telfort staat een heel andere datum die nog niet is gepasseerd.
Vandaar ook mijn goedbedoelde advies en temeer dat als er iets fout gaat in het verleng circuit men altijd een aanspreekpunt hier heeft bij de desbetreffende moderator.
Verder deel ik  je mede dat mijn bouwjaar jan 1945 is en als je daaronder zit dan krijg je de titel wijste hierbij terug, bovendien het is een gezegde en ik voelde mij echt wel persoonlijk aangesproken temeer omdat je mij quotte.
gr jimny
Reputatie 8
Badge +10
Kijk, nou heb je een punt:

"als er iets fout gaat in het circuit" is een andere insteek als een advies om "het via het forum te regelen", want dáár ben ik het wél mee eens!

het feit dat ik quote, is alleen maar om duidelijk te wáár het over gaat...

nogmaals: NIET persoonlijk bedoeld!

en eh, ik ben ook al grijs, al 31 jaar... ;)

Reputatie 8
Badge +17
Al 31 jaar grijs ........ maar zo ben je niet geboren, dus nu maak je me nieuwsgierig, mag ik de titel wijste houden volgens het gezegde ? en ik zal je inlichten als er na de datum in de mail en bijlage genoemd alsnog een modem etc wordt bezorgd bij mij , want ja dat staat namelijk in de bewuste bijlage.
Bovendien heeft Jelmer mij indertijd beantwoord dat ik mijn huidige modem houd.
Reputatie 8
Badge +10
nee, zo ben ik niet geboren...

wijsheid komt met de jaren, maar is niet aan leeftijd gebonden, toch? Volgens het gezegde ben jij de oudste, maar of je dan ook de wijste bent... daar ga ik niet over ;)

Kijk nog eens in je eigen topic wie je "op weg geholpen" heeft?! 😮
Reputatie 8
Badge +17
Wijste en Kennis dat zijn 2 verschillende dingen en v.w.b. kennis hier ben jij mij verreweg de baas en ik lees vaak jou gegeven antwoorden en meestal ben je de eerste die in een topic antwoord geeft en dat was destijds in mijn topic ook zo de 5 ct kwestie.
En de wijste is eigenlijk de verstandigste en ja dat bouw je in het leven met het klimmen der jaren zelf op, want het verstand komt met de jaren (ook een gezegde)
gr jimny
Reputatie 8
Badge +10
aan de TS: volgens mij dwalen we een beetje af in dit topic, sorry daarvoor!

@jimny: even goede vrienden?!
Reputatie 8
Badge +17
@kees-jan natuurlijk hoor 🙂

Reageer