beantwoord

oude Telfort contracten

• 20 april 2016
  • 7 reacties
  • 744 keer bekeken

Wij zijn als jaren vaste klant van Telfort (internet extra,vast bellen en Interactieve TV op 2 TV's), toevallig kom ik er achter dat nu het Internet extra 80MB snelheid geeft ipv de 44MB die ik al jaren krijg bij mijn Internet Extra. Deze snelheid is praktisch gelijk aan het huidige Internet standaard, ik voel me als zeer trouwe cliënt een beetje "genomen". Ik betaal nu € 48,68 per maand voor mijn "oude "pakket", ipv € 47 als ik nieuw pakket nu zou bestellen met zelfs een hogere internet snelheid.

Weet iemand hoelang Telfort al Internet Extra aanbiedt met 80MB?
icon

Beste antwoord door Stephen 22 april 2016, 20:33

Hallo molen19, wij bieden vanaf oktober 2015 nieuwe abonnementen met hogere snelheden aan maar onder dezelfde naam. Dus Internet Standaard (40 Mb/s) en Internet Extra (80Mb/s).

Ik heb zojuist je verbinding bekeken en ik zie dat je een snelheid van 51,9 Mb/s haalt. In jouw geval is het dus goedkoper om over te stappen naar het nieuwe abonnement waarbij je een hogere snelheid haalt. Wellicht handig om dit te overwegen. Mocht je nog meer vragen hebben of informatie willen dan verneem ik dit graag van je. 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Nee, dat weet ik zo niet.
Maar wat zou je daar mee opschieten?
Je kan in MijnTelfort kijken wat er aan abo's beschikbaar zijn, en wat de kosten daarvan zijn.
Telfort hanteert de regel dat klanten zelf moeten kijken of er andere abo's zijn die wellicht goedkoper zijn of meer snelheid bieden.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo molen19, wij bieden vanaf oktober 2015 nieuwe abonnementen met hogere snelheden aan maar onder dezelfde naam. Dus Internet Standaard (40 Mb/s) en Internet Extra (80Mb/s).

Ik heb zojuist je verbinding bekeken en ik zie dat je een snelheid van 51,9 Mb/s haalt. In jouw geval is het dus goedkoper om over te stappen naar het nieuwe abonnement waarbij je een hogere snelheid haalt. Wellicht handig om dit te overwegen. Mocht je nog meer vragen hebben of informatie willen dan verneem ik dit graag van je. 🙂
Beste Stephen, dank voor je bericht. Ik heb vandaag gebeld met Telfort om eea om te zetten, jouw collega kon hier niets mee en verwees me naar klantenservice voor een passende aanbieding. Volgens jouw collega had ik wel geïnformeerd moeten worden over de nieuwe contracten en mogelijkheden. Op jouw bericht reageren lijkt mij daarom gemakkelijker, vandaar dit bericht.

Mijn vraag aan jouw? kan jij mij een passende aanbieding doen (rekeninghoudend met de opmerking van jouw collega mbt trouwe cliënten en oude contracten), op mijn privémail, met Bellen Standaard, Interactieve TV op 2 TV's, Internet Extra (80Mb/s) en HBO.

Ik hoor graag van je.

Groet Rob
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Rob, bedankt voor je reactie en dat je openstaat voor een aanbod. Helaas kan ik je hiermee niet verder helpen maar ik heb jouw vraag wel doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij zullen binnen twee werkdagen contact met jou opnemen en jou een aanbod doen. Laat je even weten wanneer je bent gebeld? Bij voorbaat dank!
Hoi Stephen,

Helaas nog niets gehoord van Telfort tot nu toe!!!!
Reputatie 8
Badge +7
Hallo molen19, helaas is het verzoek dat ik voor je hebt ingediend nog niet opgepakt. Excuses hiervoor. :(
Zojuist heb ik een reminder uitgestuurd. Ik verwacht dat je nu wel binnen twee werkdagen wordt benaderd en zal de voortgang voor je in de gaten houden.
Reputatie 8
Badge +7
Beste molen19, kun je mij jouw mobielnummer kenbaar maken via een privébericht? Bij voorbaat dank!