beantwoord

Oude abonnement is verlopen, nieuw abonnement aangevraagd via de website

• 25 november 2018
  • 7 reacties
  • 361 keer bekeken

Badge
Hallo,

Mijn Telfort Thuis abonnement is reeds langer dan een jaar verlopen. Nu zag ik de Black Friday aanbieding voorbij komen, en deze heb ik aangevraagd via jullie website.

Bij het aanvraagproces kon ik aangeven dat ik reeds internet bij Telfort heb. De aanvraag is verder succesvol verlopen. In het aanvraagproces werd ook al herkend dat ik reeds mobiele abonnementen op dit adres heb staan, en stond het combivoordeel direct al in het overzicht. Echter, zie ik nu mails binnenkomen als "Maak nu uw Mijn Telfort account aan en volg uw bestelling". Ik zou graag hebben dat mijn nieuwe abonnement in mijn bestaande Mijn Telfort account zichtbaar is. Kunnen jullie dat voor mij regelen, of is er een manier waarop ik dit zelf kan regelen?

Hiernaast wil ik graag benadrukken dat het nieuw aangevraagde abonnement in de plaats komt van mijn bestaande verlopen Thuis abonnement. Kunnen jullie dit bevestigen?

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Laurens van der Kooi
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 november 2018, 10:55

Hoi laurensvanderkooi, ik lees dat je een nieuwe aanvraag hebt gedaan met de actie op jouw adres. Op dat adres is al een abonnement actief. Er kunnen geen twee abonnementen op hetzelfde adres actief komen. De nieuwe aanvraag komt dus uit te vallen. Deze wordt ook onder een nieuw klantnummer aangevraagd, vandaar dat het niet lukt om de nieuwe aanvraag in jouw huidige Mijn Telfort in te zien. Ik wil jullie aanraden om even contact te zoeken met de afdelingen opzeggingen, dit kan door jouw nummer achter te laten op de website of even te bellen met 088-7650087. Mijn collega kan je verder helpen.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Het heeft dus iets langer geduurd, excuses daarvoor. Wel ben ik blij te lezen dat het is opgelost. Mochten we zo nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.
Badge
Hoi Bart,

Ik ben inmiddels teruggebeld, en heb het telefonisch kunnen regelen.

Bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groet,

Laurens van der Kooi
Badge
Hoi Bart,

Ik ben nog steeds niet terug gebeld, en ik als ik zelf bel loop ik iedere keer tegen een wachttijd van meer dan 15 minuten aan.
Reputatie 8
Badge +12
Je bent nog steeds niet teruggebeld? Dat is jammer want het lukt je ook niet om contact te krijgen met het 088 nummer? Excuses hiervoor. Hoe graag ik ook wil, ik kan dit zo niet voor je wijzigen. Hiervoor is echt contact nodig met de afdeling opzeggingen. Ik wil je toch vragen om even contact te zoeken met 088-7650087. 😞
Badge
Ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten maar word niet teruggebeld, net als de vorige keer dat jullie mij dit verzochten. Als ik jullie probeer te bellen, dan kom in een eindeloze wachtrij.

Ik krijg inmiddels wel berichten dat het pakket verstuurd is. Aangezien 1 abonnement op 1 adres actief kan zijn, is dat dan de bevestiging dat het goed komt? Zo niet, bel me dan terug. Jullie hebben mijn telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

Laurens van der Kooi
Reputatie 8
Badge +12
Hoi laurensvanderkooi, ik lees dat je een nieuwe aanvraag hebt gedaan met de actie op jouw adres. Op dat adres is al een abonnement actief. Er kunnen geen twee abonnementen op hetzelfde adres actief komen. De nieuwe aanvraag komt dus uit te vallen. Deze wordt ook onder een nieuw klantnummer aangevraagd, vandaar dat het niet lukt om de nieuwe aanvraag in jouw huidige Mijn Telfort in te zien. Ik wil jullie aanraden om even contact te zoeken met de afdelingen opzeggingen, dit kan door jouw nummer achter te laten op de website of even te bellen met 088-7650087. Mijn collega kan je verder helpen.
Reputatie 1
ik lees ff mee...
Heb hetzelfde gedaan.

Reageer