opzegging Ziggo door Telfort

  • 6 juni 2012
  • 2 reacties
  • 2267 keer bekeken

Badge
Hallo,
sinds afgelopen maandag alles in 1 van Telfort. Alleen telefonie is nog niet werkend. Dit zou een paar dagen kunnen duren in verband met het meenemen van mijn telefoonnummer bij Ziggo.
Telfort zou ook mijn abonnement bij Ziggo opzeggen en zorgen voor de portering van mijn telefoon en telefoonnummer.
Aangezien de telefoon niet functioneert toch even voor de zekerheid bij mijn ziggo gekeken en tot mijn verbazing zie ik nergens dat er iets is opgezegd. Bij tv / internet en telefonie staat als eerstmogelijke opzegdatum 6 juli 2012. Telfort zou dit voor mij regelen, maar lijkt dit niet te hebben gedaan.
Wat nu? Telfort willen jullie voor mij nakijken hoe dit zit en of jullie hier actie in hebben ondernomen??

mvg Rindert



Graag reactie.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Privégegevens (adres) kun je beter niet op een forum plaatsen... advies is om dit weg te halen.



Als Telfort je gegevens nodig heeft, vragen ze er wel om.
Badge
Privégegevens (adres) kun je beter niet op een forum plaatsen... advies is om dit weg te halen.



Als Telfort je gegevens nodig heeft, vragen ze er wel om.


thanks, heb het aangepast.

Reageer