Opzeggen tv+internet


Goedemiddag Telfort,

Ik wil mijn "telfort thuis" opzeggen tegen de vroegst mogelijke datum.
Ik zit op dit moment in het buitenland en kan via mijn mobiel niet bellen naar de klantenservice vandaar mijn bericht hier.

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Groeten Timo

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je kan je laten terugbellen.
Dat kan wel?
https://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php

Hier de andere mogelijkheden.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/internet-tv-bellen-opzeggen.htm
Reputatie 2
Badge +1
Je kunt ook een bericht achterlaten dat je teruggebeld wilt worden. http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Top, bedankt voor jullie suggesties ik heb net mijn telefoonnummer achtergelaten om teruggebeld te worden.
Denk dat het terugbelformulier niet helemaal werkt want ik werd niet teruggebeld 🙂 heb nu online formulier gevonden en mn opzegging doorgestuurd. Wat ik persoonlijk echt heel irritant vind (maar wellicht goede reden voor) is dat nergens op de website een e-mail adres te vinden is om je vraag of i.d. naar toe te sturen 🙂 maar goed, thanks anyway!
Reputatie 8
Badge +17
Geen mailadres is een bewuste keuze van Telfort.
Zij vinden dat de huidige contactmogelijkheden voldoende keuze biedt.
Wel slecht dat de terug-bel link niet werkt.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Timo, welkom op het forum. Wat jammer dat je je contract bij ons wilt opzeggen, wel begrijpelijk als je in het buitenland bent. Ik zie dat de opzegging nog niet is verwerkt, daarom wil ik dit doorzetten naar de collega's die de opzegging afhandelen. Zij gaan je hierover nog proberen te bellen. Op welk nummer kunnen ze je het beste bereiken?

Mocht je op dit moment iemand anders bij jou thuis hebben wonen, dan kan je diegene ook jouw contract laten overnemen. Zo houden ze de huidige verbinding, maar ben jij niet meer de contractant. Je kan dit aanvragen via Mijn Telfort.

Reageer