opzeggen en 1 dag later aansluiten mogelijk als oplossing administratieve chaos

  • 2 juli 2012
  • 1 reactie
  • 1926 keer bekeken

Nadat wij vorig jaar een nieuw contract sloten leek de administratieve afhandeling niet geheel geslaagd aan de zijde van telfort

Een en ander werd in opdracht van webcare na bijna een half jaar eindelijk gecorrigeerd

Nu dachten wij dat alles op de rails was en betaalden wij inderdaad 30 euro voor bellen en internet waarbij de component bellen 5 euro inclusief de btw was

Afgelopen maand werd in een keer het bellen verhoogd tot het dubbele, een wel erg schunnige verhoging

Nu willen wij eigenlijk met een nieuw contract starten om in een keer de zaken definitief op de rij te krijgen

namelijk door eerst op te zeggen en dan direct 1 dag later weer laten aan te sluiten en dan te proviteren van die aanbieding van 26.50 per maand

Voordeel wij hebben dan 1 jaar een lager bedrag en wij zijn eindelijk verlost van die administratieve chaos die elke keer weer lijkt terug te komen

1 reactie

Badge +2
Voor wat jij graag wilt hoeft het oude abonnement niet te worden opgezegd. Het oude abonnement kan worden verlengd volgens de huidige acties/voorwaarden (dus die 21,50+5 = 26,50). Je kan hiervoor langsgaan in een winkel, of contact opnemen met de klantenservice.

Reageer