beantwoord

Opzeggen bestelling na 14 dagen

• 29 januari 2018
  • 2 reacties
  • 307 keer bekeken

Hi,

Ik heb een bestelling geplaats dat ik van Tele2 naar Telfort wilde gaan. Opzeggen bij Tele2 lukte niet omdat het niet op mijn naam staat. Toen kreeg is een email die zegt dat overstapservice is afgewezen. Ik dacht dat de abonnement gaat niet door. Ik heb gebeld met klantenservice en gezegt dat ik wel zal proberen die bij Tele2 optezeggen en laat Telfort weten of ik wel met de bestelling zou doorgaan of niet. Voor mij was dit voldoende.. na paar dagen- blijkbaar 4/5 dagen pas de 14 dagen kreeg ik email voor een installatie afspraak, maar ik heb wel besloten om niet mijn tijd de investeren om Tele2 te opzeggen dus wilde gewoon daar blijven.

Nu wilt Telfort mijn bestelling niet meer annuleren en ik wil niet voor twee providers betalen. Als annulleren niet lukt ga ik wel naar een advocaat. Kunnen jullie mij helpen om dit whole process te vermeiden?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 30 januari 2018, 16:26

Hoi Sibelka, welkom op het forum! Wat jammer dat het niet is gelukt om met de overstapservice naar ons toe te komen. Je hebt wettelijk gezien 14 dagen bedenktijd. Ik zie dat we je vrij vlot na de aanvraag hebben laten weten dat het niet ging lukken om het abonnement bij Tele2 op te zeggen. De aanvraag bij ons loopt dan wel gewoon door. Hierna heb je op 28 januari laten weten het contract te willen annuleren, wat buiten de wettelijke bedenktijd is geweest. Om die reden is je contract niet geannuleerd, omdat je dit niet tijdig genoeg hebt aangegeven. Hierin kan ik helaas niks voor je betekenen. Ik ga er vanuit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben waarom je niet meer kunt annuleren.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Sibelka, welkom op het forum! Wat jammer dat het niet is gelukt om met de overstapservice naar ons toe te komen. Je hebt wettelijk gezien 14 dagen bedenktijd. Ik zie dat we je vrij vlot na de aanvraag hebben laten weten dat het niet ging lukken om het abonnement bij Tele2 op te zeggen. De aanvraag bij ons loopt dan wel gewoon door. Hierna heb je op 28 januari laten weten het contract te willen annuleren, wat buiten de wettelijke bedenktijd is geweest. Om die reden is je contract niet geannuleerd, omdat je dit niet tijdig genoeg hebt aangegeven. Hierin kan ik helaas niks voor je betekenen. Ik ga er vanuit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben waarom je niet meer kunt annuleren.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Sibelka, ondanks dat mijn antwoord waarschijnlijk niet is geweest wat je hebt willen horen hoop ik dat het duidelijkheid geeft waarom je niet meer kunt annuleren. Mocht je nog verdere vragen hebben dan hoor ik het graag van je.

Reageer