Opnemen pakket niet actief ...

• 1 december 2012
  • 2 reacties
  • 1513 keer bekeken

Badge
Hallo,
Ik heb deze maand een telfort totaalpakket aangeschaft. Alles lijkt te werken, alleen het opnemen pakket staat niet geactiveerd. Via de klantenservice (per mail) Kreeg ik te horen dat ik het wel degelijk had, meer niet. Dat had ik zelf ook wel door dat ik het had besteld, ervoor betaal en dat het ook aangegeven staat bij mn gegevens. Maar in de praktijk heb ik het dus niet. Een tweede mail gehad om modem en tvdecoder te resetten / software opnieuw installeren. Dit alles helpt niet. 

Ik vind het belachelijk dat ik als nieuwe klant telefonisch zou moeten betalen om via een klantenservice hulp te krijgen bij een fout die niet bij mij ligt. (omgekeerde wereld) 

Wie heeft dit ook gehad en heeft de oplossing voor mij?

2 reacties

Badge
Ik weet niet in hoeverre webcare je hier in kan helpen. Ik weet alleen als je telefonisch contact legt met de klantenservice ze vervolgens het pakket deactiveren om vervolgens weer te activeren. Dit is niet iets wat je zelf kunt oplossen helaas
Badge
Misschien is dit de oplossing, ik adviseer een ieder die dit probleem ook heeft of krijgt, tv aan, interactieve tv ontvanger stroomtoevoer voor 10 seconden er af, stekker terug in het stopcontact en meteen de knop boven op de ontvanger een X tal keren klikken tot er op de tv een scherm verschijnt met een aantal opties, kies optie 3, software verwijderen, klik er op, de ontvanger verwijdert de software en haalt vervolgens een nieuwe versie en herstart, dit duurt een minuut of 15.
daarna is het probleem, vermoed ik,  volledig opgelost.

Is overigens ook helemaal geen gek idee bovenstaande handeling standaard 2 keer per jaar uit te voeren, Telfort voert regelmatig gedurende de nachturen veranderingen door, soms gaat zo'n "update" dan niet goed en blijft er rommel achter die de ontvanger trager maakt of minder goed laat functioneren. Ik zeg maar zo, je doet toch ook in huis 2 maal per jaar de grote schoonmaak en je cleant de darddisk van de pc ook regelmatig, een interactieve tv ontvanger is niets meer of minder als een gemodificeerd mini peeceetje met heel klein geheugen. Verder staat deze kast 24/7 met het internet verbonden, je hebt dus de zekerheid dat er, na verloop van maanden onbruikbare rommel in het geheugen terechtkomt.

Reageer