Oplevering vandaag maar nog geen Actie ondernomen?

• 25 juli 2012
  • 27 reacties
  • 5420 keer bekeken

Badge
@Telfort , Henk

Ik wordt vandaag overgezet van T-Mobile Online ADSL na Telfort Internet Extra VDSL maar tot nu toe zie ik dat er nog niks is gedaan.

Nu is mijn vraag wordt dit uitgevoerd in tijdsbestekken over de dag ??

Tevens de vraag of ik na oplevering nog me kan aanmelden voor het Telfort Vast Bellen van voor 9 juli (aangezien de overeenkomst van 20 Juni is)

mvg

27 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@christiaandrielsma,

Ik zie dat er inmiddels een storingsmelding voor u is aangemaakt.

Excuus voor het ongemak.

Henk
Badge
@Henk @telfort

Hierbij even een update van mijn kant na de storingsmelding van gisteren:

Gistermiddag na de melding van een niet geplande opgeleverde verbinding is er een storing door jullie aangemaakt.

Een uur later belde al een KPN Monteur om een afspraak te maken , en het kon al direct al de volgende ochtend tussen 8 en 10 uur in de ochtend :)

Na deze te hebben gemaakt belde vanochtend dezelfde monteur al , een paar minuten over 8 dat hij al onderweg na me was en verwachten tegen 08:15 uur bij mij te arriveren , en dit klopte idd na hem het verhaal te hebben gedaan wat er fout zat is hij in de straatkast aan het rommelen geweest en tegen 10 voor 9 kwam die terug binnen met het verhaal dat het gelukt was en het allemaal zou moeten werken ...

Dus na dat het modem van telfort was aangesloten werkte deze idd!! en trainde al gelijk in op 33 op 3 van de (50/5)

Dus hierbij een compliment voor de nette en snelle service !! voor een nieuwe klant 🙂 en van een nieuwe klant Klasse!

Allleen nu nog de vraag van omdat mijn overeenkomst van 20 Juni is en ik hierbij toen geen telefonie hebt gedaan zie ik nu als ik deze wil aanvragen
ik opeens op de nieuwe tarieven stuit van 9ct per min en 9 start wat ik wel weer beetje jammer vind

Is er nog eenn mogelijkheid dat ik Telfort Vaste bellen kan krijgen van voor 9 Juli (5 ct start?)
Badge +2
Goed om te horen dat uw probleem zo vlot is verholpen! Als u voor 9 juli nog geen "Telfort vast bellen" had, kunt u nu alleen kiezen voor Bellen standaard en Bellen onbeperkt.

Hugo
Badge
@Hugo

bedankt weer voor het snelle reageren!

Ben alleen benieuwd of ik de 49Mbs ga halen , monteur vertelde dat hij dacht van niet aangezien ik ook maag 143 Meter van de kast af zit volgens zijn meting
lijkt het me sterk

las op GoT dat U zelfs op 843Meter 50 MB Haalt
...........................
Badge
@Telfort , @Hugo , @Henk

Om even terug te komen op het bellen dit stond namelijk wel in mijn Activatie/Welkomst Mail
Vreemd dat ik dan alleen nog maar kan kiezen voor het nieuwe bellen van 9ct

Onbeperkt bellen naar vaste nummers in Nederland?
Telfort biedt bellen vanaf je thuistelefoon naar vaste nummers in Nederland voor maar 5 cent per gesprek en voordelig bellen naar mobiele en internationale nummers. Je vaste nummer kun je gewoon houden en meenemen naar Telfort.Kies je voor vast bellen bij Telfort, dan betaal je nu slechts 5,- per maand. Je hebt geen extra kosten voor de huur van een vaste telefoonlijn en voicemail is gratis. Wanneer iemand een bericht achterlaat op je voicemail, ontvang je een geluidsbestand in je mailbox. Telfort vast bellen kun je alleen afsluiten in combinatie met een Telfort internetabonnement. http://internet.telfort.nl/producten/telefonie/vast-bellen.html.
Badge +2
Mijn excuses, deze is ondergesneeuwd. Met de snelheid is het helemaal goedgekomen zie ik 🙂 52.001 / 5.223kbps met een enorme overcapaciteit op de lijn, keurig!

Ieder abonnement met "Telfort Vast bellen", lopend voor- of nieuw aangevraagd t/m 8 juli 2012 mag bij een verlenging het "Telfort Vast bellen" aanhouden of kan kiezen voor het nieuwe Bellen Standaard of Bellen Onbeperkt.

Nieuwe abonnees hebben sinds 9 juli 2012 alleen keuze uit Bellen Standaard of Bellen Onbeperkt. Datzelfde geldt voor bestaande Telfort Internet klanten die vanaf 9 juli vaste telefonie willen toevoegen aan hun abonnement.

Uw abonnement is besteld op 20 juni zonder Telfort Vast bellen, bedenktijd is verstreken op 29 juni.

Stond dit aanbod in de mail van 20 juni of in die van 25 juli? Omdat er niets toegevoegd kan worden aan een lopende order, was uw enige mogelijkheid om het andere vast bellen product te krijgen; annuleren van de lopende order voor 29 juni en een nieuwe aanvraag incl telefonie indienen.

Als het in de mail van 25 juli stond dan kon dit niet meer besteld worden en is dat een dus fout aan onze kant.

Hugo
Badge
@Hugo

Ja met mijn snelheid is het helemaal goed 🙂 modem traint nu in op : 52000 bij 5224 🙂 ook al haal ik met de FTP Test van de telfort site zelfs 55000 (5,5)
Wat wordt er tevens eigenlijk bedoelt met overcapiciteit is dit posi of negatief?

Over het Vast bellen zeer jammer , heb net geprobeerd als nog bellen standaard te bestellen via Mijntelfort maar dan zou ik opeens 10 euro per maand meer moeten betalen (35 ipv 25 Euro per maand) heel erg vreemd

Over het vast bellen stond in de mail van 25 Juli met oplevering.
Badge +2
Overcapaciteit is goed! Als er geen snelheidslimiet was dan zou uw modem intrainen op 109Mbit down, 30Mbit up. Door deze overcapaciteit heeft u met uw huidige snelheid ruim 20dB marge voor ruis en verstoringen. Er moet dus wel iets HEEL geks gebeuren wil uw modem zijn verbinding verliezen. :)

Dan klopte het aanbod in de mail niet, mijn excuses daarvoor. Om u hierin tegemoet te komen wil ik een uitzondering maken en uw abonnement omzetten naar de nieuwe voorwaarden. U heeft nu een abonnement van 35 per maand, 1e 6 maanden 10 euro korting. Ik kan uw abonnement omzetten naar de nieuwe variant. Dan betaalt u 30 per maand zonder telefonie, de abonnementskosten voor Internet zijn 1 jaar zijn dus hetzelfde. Doe ik hier nog 1 maand korting bij, dan bent u voor 1 jaar internet 30 euro voordeliger uit dan uw huidige situatie. Zal ik dit voor u in orde maken?

Na deze wijziging kunt u Bellen Standaard toevoegen, dan komt het totaal op 32,50 per maand.

Hugo
Badge
@Hugo

Volgens mijn contract die ik hier heb , heb ik de eerste 12 maanden 10 euro korting op mijn Internet Extra Only verbinding (eerste 12 mnd € 25 euro daarna 35)

Edit : Voor de zekerheid mijn contract nog ff gedubbel checkt en staat echt eerste 12 mnd 25 Euro daarna 35 Euro.
Dus de nieuwe voorwaarden zijn voor mij nadeliger ipv voordeliger ..

Ik zou met dit Contract met Internet Extra & Bellen Standaard op € 27.50 komen (25 Internet en 2,50 Bellen)
Badge +2
U heeft gelijk, excuus! Dan match ik met 2 maanden korting uw huidige aanbieding. Ik mijn aanbieding aan naar 3 maanden korting. Akkoord? :)

Hugo
Badge
@Hugo

Wat zou ik dan betalen , een kosten plaatje zou even een uitkomst zijn per maand alles meer dan het eerste jaar 27,50 zou veel nadeliger zijn
dus de op de nieuwe voorwaarden zeg ik verlopig nog Geen Ja .
Badge +2
Nu
12x 25 per maand, 300 voor 12 maanden.

Mijn aanbod
30 per maand (ook na 12 maanden) en de 1e 3 maanden 0 euro. In totaal 270 voor 12 maanden.

Hugo
Badge
@Hugo

Ik ga even een avondje piekeren/denken over uw aanbod en zal hier morgen op reageren of ik hiermee akkoord ga aangezien het na die 3 maanden toch wel iets duurder wordt op maand basis , ook al is 3 maanden 0 Euro ook wel erg aantrekkelijk toch een mooi voordeel.
Badge
@Hugo

Ik heb eens zitten denken vanavond en ik ga mee in Uw Aanbod :

Aangezien ik de eerste rekening nog niet heb gehad kan deze dan worden meegenomen in de korting van de eerste 3 maanden?
Badge +2
Ok! 🙂 Het gaat over een week in, dat wordt de nieuwe startdatum van een 12 maanden contract. De abonnementskosten worden op de dag nauwkeurig berekend en waar nodig gecorrigeerd.

Hugo
Badge
@Hugo

is het mogelijk dat ik telefonie eerder kan aanvragen zonder dat uw aanbod wat dinsdag ingaat in gevaar komt?

en hoelang duurt het tussen de aanvraag en de oplevering van telefonie
Badge +2
Nee, tot de oplevering kunt u er niets bijbestellen. Oplevering telefonie is afhankelijk van of het een nieuw nummer is of een portering.

Hugo
Badge
@hugo

als ik morgen telefonie erbij bestel,

Krijg ik daar ook 3 maanden koring op dan op de abonnements kosten @ 2,50 per maand?
Badge +2
Nee, korting is alleen op het internetabonnement.

Hugo
Badge
@telfort

Vandaag zou mijn nieuwe contract ingaan zodat ik telefonie er bij zou kunnen bestellen maar tot op nu toe is er nog geen mogelijkheid
gaat dit contract toevallig pas morgen in zoals na het aanbod van @hugo
Badge +2
Hij is helaas nog niet zover, hij stond nog in de bedenktijd te wachten. Ik heb de bedenktijd nu verwijderd.

Hugo
Badge
@Hugo

Ik zie via mijn telfort dat het zover was , maar ik kan geen telefonie nog bestellen aangezien hij aangeeft dat er nog iets aan het wijzigen is terwijl mijn contractduur nu wel op : 14-08-2013 staat
Badge
@hugo @henk

Ik was bezig met telefonie aan te vragen maar zie dat ik dan weer een nieuw contract aanga en ben bang als ik deze doorzet , dat ik mijn 3 maanden korting verlies

Nu mijn vraag kan ik dit gewoon afronden zonder dat mijn korting in gevaar komt van 3 maanden Internet Extra
Reputatie 4
Badge +3
@christiaandrielsma,

De wijziging van uw vast bellen heeft geen invloed op uw huidige korting voor Internet. :)

Henk

Reageer