oplevering? kink in de ka... glasvezel?

• 9 december 2013
  • 0 reacties
  • 1291 keer bekeken

Bericht had ik elders geplaatst, maar leek mij toch beter om het in deze topic te bespreken.
Dus hierbij het bericht aangepast, maar met dezelfde vraag
Overigens op het moment van het plaatsen van dit bericht, nog steeds geen glasvezel.

Hallo Telfort.

Vandaag zou het in eerste instantie gebeuren.  Aangesloten worden bij Telfort.
Na een telfort prepaid telefoonkaart a 10 euro gekocht te hebben, belde ik of ik zaterdag naar de klantenservice of ik afgelopen zaterdag al aangesloten kon worden. Het gesprek duurde even, ook omdat mijn oude nummer niet meer te porteren was in eerste instantie, terwijl ik aangegeven heb dit wel te willen, daar had ik immerd nog een bevestiging van gekregen van Telfort.  Maar was dus op heden niet meer beschikbaar, misschien weer wel, maar dan zou ik een tijdelijk ander nummer krijgen.  En als het niet meer te porteren was, zou ik het nieuwe telefoonnummer houden.

Dat meisje aan de telefoon deed echt dr best en toonde oprecht begrip.

Ik zou afgelopen zaterdag aangesloten worden en na het telefoongesprek zou het nog maar 5 minuten duren en dan zou ik aangesloten moeten worden. Ook zou mijn contract per afgelopen zaterdag ingaan.
Uur later nog niets,  dus ik weer bellen, en moest weer 10 euro opwaarderen (want ik had nog steeds geen vaste telefoon).
Ik de technische dienst aan de telefoon gehad, maar die konden alleen zien dat er ergens een kink in de glasvezel zat en dat er een minimale bezetting was in het weekend om de lijn te fixen.  Dus voor nop gebeld.  Nu ben ik dus 20 euro armer voor een contract wat 2 dagen eerder ingaat waarvan ik geen gebruik kan maken.

Een valse start als u het mij vraagt.

Mijn vraag.
Wanneer wordt ik aangesloten, en wordt mijn ingangsdatum contract (weer) rechtgezet op de dag dat ik aangesloten wordt?
En 20 euro armer aan bellen, voor niets,  kan ik die declareren?

mvg,
CP Dijkstra.
Nijmegen.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer