Oplevering internet over een week maar nog geen brief en modem ontvangen???

• 11 december 2012
  • 6 reacties
  • 2160 keer bekeken

Hallo,

Volgens de bestelstatus wordt 18 december 2012 bij mij internet opgeleverd. Er staat verder ook aangegeven dat ik twee weken voor oplevering informatie krijg maar heb nog niets ontvangen.
Totdusverre heb ik nog geen brief ontvangen met gebruikersnaam, wachtwoord en de modem heb ik ook nog niet ontvangen.
Kan ik iemand mij laten weten wanneer ik bovenstaande kan verwachten?

Bestelnummer 2553706, 4001 SJ 87

Soufian

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Badge
@Soufian

De gegevens zal je deze week ontvangen.

Jelmer
Ik heb ben vanaf morgen geactiveerd. Ik heb inmiddels het modem etc ontvangen. Ik zou ook een brief krijgen. Ik heb wel op 16 nov een brief gekregen met daarin een gebruikersnaam. Echter geen wachtwoord hierbij. Nu komt vrijdag as de monteur. Kan deze zonder wachtwoord alles aansluiten. Of heeft hij nog meer gegevens nodig? Die heb ik dus niet gekregen. Net gebeld met de klantenservice. Deze vertelde dat mogelijk mijn wachtwoord is verstuurd, maar hij kon dat niet nagaan. Misschien was ik het vergeten suggereerde hij. Hij kon mij ook niet vertellen of ik uberhaubt een wachtwoord nodig heb voor de installatie. Ik vraag me nu af of de monteur vrijdag wel zijn dingen kan doen. Ook ben ik bang straks, door de kerst zonder aansluiting te zitten, omdat ik geen wachtwoord heb.
Wie kan mij vertellen of je meer nodig hebt dan alleen een gebruikersnaam. Wie kan mij vertellen waarom ik deze brief niet gekregen heb?
Reputatie 8
Badge +17
De modem is so-wie-so zónder wachtwoord aan te sluiten.

De gebruikersnaam is waarschijnlijk voor "Mijn Telfort" en daar kan je, als de modem verder goed werkt, op inloggen; je kan daar zélf een wachtwoord opvragen.
Dank voor uw reactie,

Dit staat echter op de site bij guidion.nl., voor aansluiting door duidion heb je nodig:

• De Telfort internetverbinding is opgeleverd ( zie voor opleverdatum brief Telfort).
  • Klantgegevens en wachtwoord zijn aanwezig.
  • Het aansluitpunt dient werkend en goed bereikbaar te zijn.
  • Het modem dient aanwezig te zijn.
  • Voor de installatie is een goed werkende computer benodigd.
Ook las ik eerder in de info die ik van telfort kreeg dat ik binnenkort de klantgegevens en het wachtwoord zou krijgen. Hoe kun je nou straks je internet en mailprogramma installeren als je geen wachtwoord hebt? Of gaat dit inderdaad allemaal zonder wachtwoord? Dus TV, telfoon en internet aansluiten? Wel vreemd dan, dat eerst gezegd wordt dat ik een brief krijg. Dat ik die dan vervolgens niet krijg, maar nu misschien ook niet nodig heb. Het zou erg vervelend zijn als ik straks tot na de kerst moet wachten om het een en ander werkend te krijgen of dat een monteur hier aan de deur staat en vervolgens zegt dat hij niets kan doen zonder wachtwoord. MAar goed, ik hoop dat het straks allemaal goed gaat.
Badge
@de hooge

De guidion monteur heeft een directe lijn naar Telfort voor het opvragen van eventueel niet aanwezige wachtwoorden.

Jelmer
Harstikke bedankt voor uw reactie. Wel jammer, dat ik deze info niet van de telfort telefonische klantenservice kreeg, waar ik nota bene nog voor moet betalen ook. Zelfs toen ik er specifiek om vroeg, of de monteur deze wachtwoorden kon opvragen, gaf de medewerker aan dat dat helaas niet kon, maar dat hij hoopte dat de post nog op tijd zou komen. Maar goed, nogmaals dank voor uw antwoord. Nu moet het wel goedkomen.

Groet, de Hooge