Oplevering aanstaande maandag, monteur nog niet gebeld.

  • 29 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 2049 keer bekeken

Badge
Inmiddels heb ik het installatiepakket ontvangen voor televisie en internet, maar de monteur heeft nog niet gebeld voor een afspraak. En dat terwijl de oplevering aanstaande maandag 3 september  is. Nu verwacht ik dan ook dat de monteur aanstaande maandag komt, maar hoe laat?
Het vreemde is dat ik vandaag een brief heb ontvangen met opleverdatum en gebruikersgegevens en dat daar in staat: "U heeft een afpsraak met één van onze monteurs om Interactieve TV te installeren." Nou mooi niet dus.

Dus: hoe laat komt de monteur aanstaande maandag? Ik wil namelijk een draadloos set om eea te installeren en kon dit ook niet aanvragen bij mijn bestelling omdat er een monteur zou komen en ik het met deze persoon zou kunnen regelen.

Graag reactie van Telfort daar ik al 2 keer een kwartier aan de telefoon heb gezeten zonder iemand van de klantenservice te spreken. Ook een verbeterpunt jullie kant op: aangeven hoe lang de wachttijd is. 15 minuten is niet bepaald  'een momentje geduld' ...

2 reacties

Je hebt in elke geval iets ontvangen. Ik heb tot 2x toe TV aangevraagd sinds begin juli en nog steeds niet vernomen of ontvangen. 
Badge +2
Inmiddels heb ik het installatiepakket ontvangen voor televisie en internet, maar de monteur heeft nog niet gebeld voor een afspraak. En dat terwijl de oplevering aanstaande maandag 3 september  is. Nu verwacht ik dan ook dat de monteur aanstaande maandag komt, maar hoe laat?
Het vreemde is dat ik vandaag een brief heb ontvangen met opleverdatum en gebruikersgegevens en dat daar in staat: "U heeft een afpsraak met één van onze monteurs om Interactieve TV te installeren." Nou mooi niet dus.

Dus: hoe laat komt de monteur aanstaande maandag? Ik wil namelijk een draadloos set om eea te installeren en kon dit ook niet aanvragen bij mijn bestelling omdat er een monteur zou komen en ik het met deze persoon zou kunnen regelen.

Graag reactie van Telfort daar ik al 2 keer een kwartier aan de telefoon heb gezeten zonder iemand van de klantenservice te spreken. Ook een verbeterpunt jullie kant op: aangeven hoe lang de wachttijd is. 15 minuten is niet bepaald  'een momentje geduld' ...
Graag ontvang ik uw postcode, huisnummer en 06-nummer in een [url-https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29380]privebericht[/url], dan zorg ik dat er zo snel mogelijk contact met u wordt opgenomen om een afspraak te maken.

Je hebt in elke geval iets ontvangen. Ik heb tot 2x toe TV aangevraagd sinds begin juli en nog steeds niet vernomen of ontvangen. 
Er loopt geen aanvraag voor TV, waar en hoe heeft u dit besteld? Ik help u graag om dit alsnog zo snel mogelijk in orde te maken.

Hugo

Reageer